رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت اعلام کرد مخالف عرضه بسته‌های الحاقی فریبنده است

فیل اسپنسر، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت، در جدیدترین مصاحبه‌اش اعلام کرده که با عرضه بسته‌های الحاقی فریبنده که به عمد محتوای آن‌ها از بازی اصلی حذف شده، مخالف است.

همانور که گیمینگ‌بولت گزارش داد، مایکروسافت با عرضه بسته‌های الحاقی Shattered Space برای Starfield و Vessel of Hatred برای Diablo 4 نشان داده که مشکلی با انتشار دی‌ال‌سی و گسترش محتوای بازی‌ها پس از انتشار آن‌ها ندارد. اما آیا انتشار بسته الحاقی یکی از اهداف اصلی استودیوهای فرست‌پارتی مایکروسافت خواهد بود؟

در پاسخ به این سوال، فیل اسپنسر در مصاحبه‌ای با مجله Game File تأکید کرد که توسعه بسته‌های الحاقی و گسترش بازی‌ها پس از انتشار، به هیچ وجه یک دستور اجباری از مقام‌های بالادست به استودیوهای فرست‌پارتی ایکس باکس نخواهد بود. او با اشاره به این موضوع گفت که بیشتر از هر چیزی با انتشار بسته‌های الحاقی فریبنده که محتوای آن‌ها برای افزایش درآمد سازندگان از بازی اصلی حذف شده، مخالف است و ترجیح می‌دهد که بسته‌های الحاقی به ارزش واقعی تجربه اصلی اضافه کنند.

Diablo 4

اسپنسر در ادامه گفت: «این به سازندگان بستگی دارد که چه برنامه‌ای برای داستان‌هایشان دارند و تصمیم‌گیری بر عهده آن‌هاست. من فکر می‌کنم عرضه بسته الحاقی می‌تواند یک راه عالی برای جذب مجدد بازیکنانی باشد که احتمالاً تجربه بازی را کنار گذاشته‌اند. اما من بسته‌های الحاقی فریبنده را دوست ندارم. نمی‌خواهم دی‌ال‌سی همان بخشی از بازی اصلی باشد که سازنده قبل از انتشار جدا کرده است.»

او همچنین اضافه کرد که انتشار هر محصول جدید می‌تواند تجربه‌های بیشتری به توسعه‌دهندگان و ناشران اضافه کند، همانطور که بسته الحاقی Shattered Space برای Starfield پس از عرضه با واکنش‌های منفی بازیکنان همراه شد و بسیاری از بازیکنان به عدم وجود ویژگی‌های جدید در آن انتقاد کردند. اسپنسر توضیح داد که این انتقادها باعث شد تا تاد هاوارد، کارگردان بازی، به این فکر بیفتد که آیا ادغام محتوای این دی‌ال‌سی با به‌روزرسانی رایگان وسایل نقلیه، بازخوردهای بهتری به همراه داشت یا خیر.

در نهایت، اسپنسر تأکید کرد که توسعه بسته‌های الحاقی و محتوای گسترشی پس از عرضه، برای تمام استودیوهای فرست‌پارتی ایکس باکس الزامی نیست. او گفت: «من فکر می‌کنم توسعه‌دهندگان تلاش می‌کنند تعادل مناسبی بین ارزش یک بسته الحاقی و تلاشی که برای توسعه آن نیاز است، برقرار کنند. همیشه راهی متعادل برای مدیریت محتوای بازی به صورت ماه به ماه وجود دارد. اما لزومی ندارد تمام بازی‌ها محتوای گسترشی دریافت کنند.»

 

 

 
بیشتر بخوانید :
بازی Concord با بودجه سرسام‌آوری ساخته شده است

استخدام در گیماتک

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: