نائوکی هاماگوچی، کارگردان نسخه ریمیک بازی Final Fantasy 7 Rebirth، اعلام کرد که دنباله این بازی تعداد کمتری مینیگیم خواهد داشت.
همانطور که وب سایت GamingBolt گزارش داد، استودیوی بازی سازی Square Enix با افتخار دنیای بزرگ Final Fantasy 7 Rebirth را با فعالیتهای متنوع و مینیگیمهای متعددی پر کرده بود. با وجود اینکه مینیگیمها برای بسیاری از بازیکنان محبوب بودند، اما تعداد زیاد آنها نقدهای بسیاری را به دنبال داشت؛ بنابراین تیم توسعهدهنده تصمیم گرفته تا در قسمت پایانی این سهگانه، تعداد مینیگیمها را کاهش دهد.
این تصمیم توسط نائوکی هاماگوچی در مصاحبه با رسانه Daily Star تایید شد. هاماگوچی در پاسخ به سوالی درباره تغییرات احتمالی در دنباله بازی، گفت که دوست ندارد ساختار کلی بازی را تغییر دهد، اما برای احترام به بازخوردهای بازیکنان، تعداد مینیگیمهای نسخه بعدی را در ابعاد کمتری توسعه خواهد داد.
هاماگوچی افزود: «یکی از مسائلی که نیاز به بازبینی دارد، تعداد زیاد مینیگیمها در نسخه Rebirth است. من فکر میکنم ما تصمیم درستی درباره وسعت و تعداد محتواهای مینیگیم در نسخه Rebirth گرفتیم، اما برخی بازیکنان از تعداد زیاد آنها انتقاد کردند. با این حال، این موضوع بستگی به سلیقه شخصی افراد دارد و برخی از بازیکنان با برخی مینیگیمها ارتباط بیشتری برقرار میکنند و برخی دیگر نه.»
هاماگوچی ادامه داد: «این موضوع به سلیقه شخصی بازیکنان برمیگردد و نظرات متفاوتی در این باره وجود دارد. بنابراین فکر نمیکنم ما در تصمیم خود برای تعداد زیاد مینیگیمها شکست خورده باشیم. با این حال، برای بازی سوم و بازیهای آینده، تعداد مینیگیمها را در ابعاد کمتری در نظر خواهیم گرفت.»
هاماگوچی در نهایت اشاره کرد که: «ما تلاش میکنیم تا برای آن دسته از بازیکنان که تعداد مینیگیمها برایشان خیلی زیاد بوده، در بازی بعدی آنها را در ابعاد کمتری توسعه دهیم.» به گفته او، آخرین بازی از سهگانه فاینال فانتزی ۷ در بخش مینیگیمها کوچکتر خواهد بود، اما به طور کلی بازی بزرگتری نسبت به نسخه Rebirth خواهد بود.
قسمت سوم از بازی Final Fantasy 7 Remake که هنوز نام آن توسط استودیو Square Enix اعلام نشده، در حال توسعه است و اخیراً از فاز پیشتولید خارج شده است. تیم توسعهدهنده برنامه دارد تا این بازی را در سال ۲۰۲۷ عرضه کند.
تولید محتوا کاری بسیار دشوار و زمانبر است. تیم ما برای جبران هزینهها و جهت پرداخت هزینه دستمزد تولیدکنندگان کانتنت نیاز به حمایت کاربران عزیز دارد. شما میتوانید جهت حمایت مالی از گیماتک از طریق لینک حامی باش ما به حمایت ریالی و یا ارزی سایت و تولیدکنندگان محتوای گیمینگ بپردازید.