کارمند اسبق راکستار درمورد علاقه‌اش به بازگشت یکی از ویژگی‌های محبوب‌ RDR 2 در GTA 6 گفت

یکی از توسعه‌دهندگان پیشین راکستار گیمز به احتمال بازگشت یکی از بهترین خصوصیات Red Dead Redemption 2 در GTA 6 اشاره کرده است.

با گذشت شش سال از عرضه RDR 2، جهان این بازی همچنان یکی از تاثیرگذارترین و زنده‌ترین دنیاهای بازی‌سازی شناخته می‌شود. آنچه RDR 2 را از عناوین جهان‌باز دیگر همچون Elden Ring، Horizon Forbidden West و Starfield متمایز می‌کند، حس واقعی زندگی و تعامل در محیط بازی است.

شخصیت‌های غیرقابل بازی یا NPCها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که با وجود اسکریپتی بودن رفتارهایشان، تنوع و دقت بالایی دارند که حس پویایی و واکنش‌پذیری را به بازیکنان القا می‌کند.

اجرای این سطح از تعامل NPCها در GTA 6 چالش‌های بیشتری را به همراه دارد، زیرا تعداد کاراکترها در این بازی به دلیل محیط مدرن و شهری بیشتر است. همچنین، امکان ایجاد فرصت‌ها و تعاملات پیچیده‌تری در جهان GTA وجود دارد. به نظر می‌رسد راکستار گیمز توانسته این سیستم را بهبود داده و به سطح جدیدی برساند.

بن هینشلیف، یکی از طراحان سابق راکستار که در سال ۲۰۲۲ این شرکت را ترک کرده و پیش از آن روی GTA 6 کار کرده است، در مصاحبه‌ای با IGN این ویژگی را به طور غیرمستقیم تأیید کرده است. او گفت: “اگر بودجه و تیم مناسبی داشته باشید، دلیلی نمی‌بینم که نتوانید سطح تعامل NPCهای RDR 2 را در یک بازی بزرگ‌تر پیاده‌سازی کنید.”

با در اختیار داشتن بودجه کلان و تیمی بزرگ، راکستار گیمز احتمالاً می‌تواند سطح تعاملات NPCهای RDR 2 را در مقیاس بزرگ‌تر در GTA 6 پیاده‌سازی کند. اگر این امر محقق شود، استاندارد جدیدی برای بازی‌های جهان‌باز ایجاد خواهد شد که احتمالاً تا عرضه پروژه بعدی راکستار بی‌رقیب باقی خواهد ماند.

در نهایت باید گفت که این صحبت‌ها هرچند جذاب هستند، اما همچنان در حد حدس و گمان باقی می‌مانند. تا زمان انتشار اطلاعات رسمی از سوی راکستار، بهتر است به این شایعات با دیدی شکاک نگاه کنیم.

 

 
بیشتر بخوانید :
یک گروه روسی استودیوی سازنده بازی Stalker 2 را به جمع‌آوری اطلاعات برای اوکراین متهم کرده است

استخدام در گیماتک

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: