جاش ساویر، کارگردان بازی Fallout: New Vegas، علاوه بر کمک به توسعه بازی Avowed، تمایل دارد روی پروژههای خود تمرکز کند.
به گزارش وب سایت: GamesRadar، استودیوی Obsidian با توسعه بازی Avowed که یک نقشآفرینی اولشخص AAA بزرگ است، همچنان دنبالهای برای بازی Pillars of Eternity ارائه میدهد. این بازیها که نقشآفرینی با دوربین ایزومتریک هستند، اولین بار جرقه تولید بازیهایی مانند Baldur’s Gate را زدند. جاش ساویر، کارگردان نسخه اصلی بازی Pillars of Eternity و عناوین دیگری مانند Fallout: New Vegas، در پروژه Avowed نیز همکاری دارد، اما به نظر میرسد که او بیشتر ترجیح میدهد روی پروژههای جدید خود تمرکز کند.
سال گذشته، ساویر اشاره کرد که با کمال میل بازی Pillars of Eternity 3 را میساخت، اما بودجه بالای بازی Baldur’s Gate 3 او را منصرف کرد. آیا او همچنان علاقهمند به ساخت نسخه سوم است؟ ساویر در پاسخ به این سوال گفت: «نمیدانم. احساس میکنم بازی Avowed در همان جایگاهی قرار دارد که دنیای بازیهای Pillars نیز به آنجا رفتند. جالب است ببینیم مخاطبان چگونه واکنش نشان میدهند و شاید آنجا همانجایی باشد که دنیای Pillars در آینده به آن سمت حرکت کند. بنابراین فکر میکنم که احتمالات زیادی برای پروژههای آیندهام وجود دارد. شخصاً فکر میکنم که ترجیح میدهم روی یک بازی جدید کار کنم تا مجموعههای فعلی، اما باید دید که آینده چه مسیری را پیش روی من قرار میدهد.»
بازی Avowed در همان دنیای بازیهای Pillars of Eternity جریان دارد، اما جاش ساویر دلیل اصلی عدم کارگردانی آن را خستگی بیش از حد از کار زیاد عنوان کرده است. او درباره این موضوع گفت: «من واقعاً از نظر ذهنی در جایگاهی نبودم که بتوانم ایدهپردازی کنم یا روی بازیها کار کنم یا کارگردانی کنم. اما اکنون این مشکل را ندارم و به ساخت بازی Avowed کمک میکنم. به عنوان مشاور در این پروژه حضور دارم و بخشی از سناریوی آن را نیز نوشتهام. همچنین به طراحی سیستمهای بازی و موارد دیگر نیز کمک کردهام. هر جایی که نیاز به کمک داشتند، من کمک کردم. در حال حاضر کمی روی این پروژه کار میکنم و همچنین برای پروژههای آیندهام ایدهپردازی و گفتگو میکنم.»
آخرین پروژه جاش ساویر بازی Pentiment بود؛ یک بازی ماجراجویی جذاب درباره یک هنرمند در قرن ۱۶ میلادی. این بازی با زرق و برق کمتری نسبت به بازیهای نقشآفرینی بزرگ دیگر عرضه شد، اما بدون شک یکی از بهترین بازیهای سال ۲۰۲۲ بود و نمونهای فوقالعاده از این که اگر به کارگردانی با تجربه و خلاق مانند جاش ساویر کمی آزادی عمل داده شود، چه چیزهای فوقالعادهای میتواند خلق کند.
تولید محتوا کاری بسیار دشوار و زمانبر است. تیم ما برای جبران هزینهها و جهت پرداخت هزینه دستمزد تولیدکنندگان کانتنت نیاز به حمایت کاربران عزیز دارد. شما میتوانید جهت حمایت مالی از گیماتک از طریق لینک حامی باش ما به حمایت ریالی و یا ارزی سایت و تولیدکنندگان محتوای گیمینگ بپردازید.