کوجیما قصد دارد فیلم Death Stranding ابعاد جدیدی از اقتباس‌های ویدیو گیمی را ارائه دهد

هیدئو کوجیما تمایل ندارد که فیلم Death Stranding مانند دیگر اقتباس‌های رایج از ویدیو گیم‌ها باشد و قصد دارد رویکردی نوآورانه و متمایز در پیش بگیرد.

با اینکه تاریخ پخش فیلم Death Stranding هنوز مشخص نشده است، هیدئو کوجیما به تازگی از اهداف و دیدگاه‌های خود برای این پروژه سینمایی صحبت کرده است. کوجیما اعلام کرده است که نمی‌خواهد فیلم Death Stranding مانند دیگر اقتباس‌های ویدیو گیمی مرسوم باشد و هدفش این است که مرزهای اقتباس از ویدیو گیم‌ها را گسترش دهد.

در گفت‌وگویی، کوجیما توضیح داده که اگرچه بازی‌هایش دارای رویکردی سینمایی هستند، اما او خود را بیشتر به عنوان یک خالق بازی‌های ویدیویی می‌شناسد. او همچنین افزود که می‌خواهد فیلم Death Stranding در میان سایر فیلم‌های اقتباس‌شده از بازی‌های ویدیویی برجسته و منحصر به فرد باشد.

او بیان کرد که هدفش ارائه یک ابعاد جدید از اقتباس سینمایی است که تنها به یک فیلم لایو اکشن ساده محدود نشود. این هدف اگرچه بلندپروازانه است، اما از نظر او دست‌یافتنی است. اگرچه هیدئو کوجیما خودش کارگردانی این فیلم را بر عهده ندارد، اما به عنوان ناظر در پروژه همکاری خواهد داشت.

این موضوع با اظهارات قبلی کوجیما در فوریه گذشته همخوانی دارد. او اشاره کرده بود که اقتباس از مجموعه‌هایی مانند The Last of Us آسان‌تر است، اما تبدیل بازی‌ای مانند Death Stranding که دارای ۵۰ تا ۶۰ ساعت محتوا است به یک فیلم سه‌ساعته، یک چالش بزرگ است.

 

 

 
بیشتر بخوانید :
امکان انتقال فایل سیو بازی‌ها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو بدون اشتراک پلاس وجود نخواهد داشت

استخدام در گیماتک

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: