سازندگان Assassin’s Creed Shadows تجربه کافی برای ساخت یک بازی را ندارند

بیش‌تر از نیمی از تیم سازنده Assassin’s Creed Shadows تا کنون تجربه ساخت بازی نداشته‌اند.

پیش از معرفی رسمی، بازی Assassin’s Creed Shadows یکی از عناوین مورد انتظار در میان طرفداران سری بود. اما بلافاصله پس از رونمایی اولیه، این بازی با جنجال‌ها و حواشی فراوانی روبه‌رو شد که همچنان ادامه دارد. به دلیل واکنش‌های منفی و نیاز به رفع مشکلات بیشتر، عرضه این بازی تا سال آینده میلادی به تعویق افتاده است.

یوبی‌سافت که اخیراً با انتقادات گسترده‌ای روبه‌رو بوده، اکنون با یک جنجال دیگر مواجه شده است. مارک الکسیس کوته، تهیه‌کننده اجرایی سری Assassin’s Creed، در یک جلسه پرسش و پاسخ اعلام کرد که نیمی از تیم سازنده Shadows تاکنون در هیچ پروژه بازی‌سازی‌ای مشارکت نداشته‌اند.

اینکه یوبی‌سافت به توسعه‌دهندگان جوان فرصت می‌دهد تا در پروژه‌ای بزرگ تجربه کسب کنند، قابل تحسین است. اما از آنجا که Assassin’s Creed یک فرنچایز بزرگ به شمار می‌آید، انتظار می‌رود تیمی از باتجربه‌ترین افراد صنعت بازی بر چنین پروژه‌هایی نظارت کنند.

کوته در این خصوص گفت: «یکی از مواردی که پس از پاندمی متوجه شدم این است که بسیاری از اعضای تیم‌های ما تازه‌کار هستند. احتمالاً نیمی از افراد تیمی که Assassin’s Creed Shadows را می‌سازند، برای اولین بار در حال ساخت یک بازی هستند.»

او همچنین اضافه کرد که حتی خود تیم معتقد است که Shadows «بدترین چیزی است که تاکنون دیده‌اند». چنین اظهاراتی از سوی تیم سازنده بدون شک یک هشدار جدی است.

در پروژه‌ای با مقیاس و اهمیت Shadows، حضور افراد باتجربه ضروری به نظر می‌رسد. در حالی که این تصمیم می‌تواند به یادگیری و رشد توسعه‌دهندگان جوان کمک کند، مدیریت ضعیف و کمبود تجربه می‌تواند به کیفیت نهایی بازی آسیب جدی بزند. با توجه به جنجال‌های پیشین و حساسیت‌های موجود پیرامون Shadows، انتظارات از یوبی‌سافت برای عرضه محصولی با کیفیت مناسب بسیار بالاست.

 

 

 
بیشتر بخوانید :
شخصیت سکتور در تریلر جدید مورتال کمبات 1 معرفی شد

استخدام در گیماتک

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: