اخیراً در مصاحبهای با SyFy Wire، اطلاعات تازهای از عنوان ترس و بقای The Thing Remastered منتشر شده است. این جزئیات قبل از انتشار رسمی بازی در سال جاری میلادی فاش شدهاند.
مارک اتکینسون، کارگردان اصلی بازی، قبلاً اعلام کرده بود که سیستمهای عفونتی که از پیش تعیین شده بودند، از بازی حذف خواهند شد. اما این تنها یکی از تغییرات اساسی است.
نسخه ریمستر بازی شامل بیش از ۱۵۰۰ تغییر در کدهای بازی و ۲۰۰۰ بهبود در بخشهای طراحی هنری و مراحل میباشد. این بازی تغییرات بسیاری را برای بهبود تجربه کاربری به ارمغان آورده است؛ از جمله افزایش تعداد آیتمهای سلامتی و مهمات که بازیکنان با آنها مواجه خواهند شد. اتکینسون توضیح داده است که هدف آنها برطرف کردن مشکلاتی بود که بازیکنان در گذشته با کمبود مهمات مواجه میشدند.
علاوه بر این، سیستم سلامتی بازی نیز بخشندهتر شده و مبارزه با باسها به مهارت بازیکنان وابسته خواهد بود تا سختی خود بازی. هنوز مشخص نیست که سیستم سختی جدید که پیشتر به آن اشاره شده بود، چه نقشی در این تغییرات دارد، اما احتمالاً اطلاعات بیشتری در آینده منتشر خواهد شد. همچنین انتظار میرود که نمایش بعدی The Thing Remastered در PC Gaming Show: Most Wanted در تاریخ ۵ دسامبر (۱۵ آذر) برگزار شود.
نسخه بازسازی شده The Thing قرار است برای پلتفرمهای رایانههای شخصی، ایکس باکس وان و سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴ و ۵ و نینتندو سوییچ عرضه شود.
تولید محتوا کاری بسیار دشوار و زمانبر است. تیم ما برای جبران هزینهها و جهت پرداخت هزینه دستمزد تولیدکنندگان کانتنت نیاز به حمایت کاربران عزیز دارد. شما میتوانید جهت حمایت مالی از گیماتک از طریق لینک حامی باش ما به حمایت ریالی و یا ارزی سایت و تولیدکنندگان محتوای گیمینگ بپردازید.