به گفته طراح بازی Avowed، این بازی به گیمرها امکان میدهد تا تقریباً تمام ماموریتها را به چند روش مختلف آغاز کنند.
بر اساس گزارش گیمینگبولت، آزادی عمل و ارائه نقشی تعیینکننده به بازیکن در روند داستان با استفاده از مکانیسم «انتخاب و پیامد» همیشه از جنبههای اساسی بازیهای نقشآفرینی استودیو آبسیدین بوده است. حال به نظر میرسد این توسعهدهنده برنامههای گستردهتری برای بازی Avowed دارد.
برتو ریتگر، طراح ارشد محیط و جهان Avowed، در مصاحبه جدید خود توضیح داده است که تقریباً هر ماموریت بازی بسته به انتخابهای قبلی بازیکنان و نحوه برخورد آنها با موقعیتهای خاص، میتواند به شیوههای متفاوتی شروع شود. او افزود: «من فکر میکنم که تقریباً تمام ماموریتها بیش از یک راه برای شروع شدن دارند. شما میتوانید ماموریتها را بدون هیچ ترتیب خاصی کامل کنید؛ برای مثال میتوانید یک آیتم را بردارید و به شخصی که آن را میخواهد بدهید یا شخصی را بکشید و یا موارد دیگری را بدون ترتیب انجام دهید. همچنین قادر خواهید بود از مسیرهای کاملاً متفاوت به یک سیاهچال یا مکان مهم برسید. ما میخواهیم بازیکنان بتوانند این کارها را بر اساس پیشرفت ذاتی خود در جهان بازی پیش ببرند.»
برای مشاهده تاثیر انتخابهای گذشته بر نحوه شروع و پیشروی در ماموریتها، باید منتظر عرضه بازی Avowed بمانیم. با این حال، شنیدن اینکه استودیو آبسیدین روی یکی از نقاط قوت بازیهای قبلی خود تمرکز کرده است، میتواند برای طرفداران بازیهای نقشآفرینی دلگرمکننده باشد.
بازی Avowed در تاریخ ۳۰ بهمن ۱۴۰۳ (۱۸ فوریه ۲۰۲۵) برای کامپیوتر، ایکس باکس سری ایکس/اس و گیم پس عرضه میشود.
تولید محتوا کاری بسیار دشوار و زمانبر است. تیم ما برای جبران هزینهها و جهت پرداخت هزینه دستمزد تولیدکنندگان کانتنت نیاز به حمایت کاربران عزیز دارد. شما میتوانید جهت حمایت مالی از گیماتک از طریق لینک حامی باش ما به حمایت ریالی و یا ارزی سایت و تولیدکنندگان محتوای گیمینگ بپردازید.