در مصاحبهای با رسانه Skill Up، سباستین کالمبا، کارگردان بازی ویچر 4، درباره وضعیت گرالت در این بازی صحبت کرد.
کالمبا اعلام کرد که The Witcher 4 از همان ابتدای بازی به پایان ویچر 3 پرداخته و در طول بازی ارجاعات زیادی به سهگانه قبلی خواهد داشت. یکی از مهمترین نکات پایان The Witcher 3 که با آن روبرو خواهیم شد، بازنشستگی گرالت در پایان Blood and Wine است. به گفته کالمبا، در The Witcher 4، گرالت دوران بازنشستگی خود را در عمارتش واقع در Toussaint سپری میکند و از زندگی لذت میبرد.
در مصاحبه با Skill Up، جزئیات جدیدی درباره بازی مطرح شد که در ادامه آنها را مرور میکنیم:
- سیری از Signهای ویچری استفاده نمیکند، بلکه از نوعی جادوی خالص بهره میبرد.
- اندازه نقشه به اندازه The Witcher 3 خواهد بود، اما بسیار پرجزئیاتتر و با داستانهای بیشتر.
- بازی نسبت به The Witcher 3 تمرکز بیشتری بر المانهای نقش آفرینی خواهد داشت.
- داستان بازی بر ویچر شدن سیری و چالشهای او متمرکز است.
- زنجیری که در تریلر بازی به نمایش گذاشته شد، در گیمپلی قابل استفاده خواهد بود.
- سیری در کشتن هیولاها شیوه متفاوتی نسبت به گرالت دارد؛ او ابزارهای بیشتری دارد و به دلیل سن کمترش بسیار سریعتر است.
هماکنون بازی The Witcher 4 توسط شعبههای لهستان CD Projekt Red در دست توسعه قرار دارد و مدتی پیش وارد مرحله توسعه کامل شده است.
تولید محتوا کاری بسیار دشوار و زمانبر است. تیم ما برای جبران هزینهها و جهت پرداخت هزینه دستمزد تولیدکنندگان کانتنت نیاز به حمایت کاربران عزیز دارد. شما میتوانید جهت حمایت مالی از گیماتک از طریق لینک حامی باش ما به حمایت ریالی و یا ارزی سایت و تولیدکنندگان محتوای گیمینگ بپردازید.