طبق آنچه که اعلام شده، بازی Monster Hunter Wilds روی کنسولها از دو حالت گرافیکی پشتیبانی خواهد کرد. با گیماتک همراه باشید.
تیم توسعهدهنده بازی Monster Hunter Wilds بهتازگی تغییرات و بهبودهای اعمالشده بر این بازی را شرح داده است. همچنین حالتهای گرافیکی بازی روی پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس و سری اس بهطور کامل توضیح داده شد.
در کنسولهای پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس، حالت اولویت با گرافیک (Prioritize Graphics) با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا میشود؛ بازی را با رزولوشن ۳۰۷۲×۱۷۲۸ رندر میکند و خروجی را با کیفیت ۲۱۶۰p ارائه میدهد.
در حالت اولویت با نرخ فریم (Prioritize Framerate)، بازی با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا میشود؛ در حالی که رزولوشن رندر ۱۰۸۰p است و خروجی همچنان ۲۱۶۰p خواهد بود. روی ایکس باکس سری اس تنها یک حالت وجود دارد که بازی را با رزولوشن ۱۰۸۰p رندر کرده و با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا میکند.
در حالی که نسخه بتای عمومی از تکنیک Checkerboard Rendering استفاده میکرد، نسخه نهایی از فناوری AMD FSR برای افزایش رزولوشن تصویر بهره خواهد برد. همچنین یک باگ در حالت Prioritize Framerate که بر عملکرد بازی تأثیر میگذاشت نیز اکنون برطرف شده است.
پشتیبانی از پلی استیشن ۵ پرو نیز از روز اول عرضه و با اولین پچ بازی فراهم خواهد شد. در رابطه با نسخه پیسی، شرکت کپکام در تلاش است تا حداقل مشخصات سختافزاری را کاهش دهد و احتمالاً پیش از عرضه بازی، یک ابزار بنچمارک در اختیار طرفداران قرار خواهد گرفت.
بازی Monster Hunter Wilds در تاریخ ۲۸ فوریه ۲۰۲۵ (۱۰ اسفند ۱۴۰۳) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس و رایانههای شخصی عرضه خواهد شد.
منبع: GamingBolt
تولید محتوا کاری بسیار دشوار و زمانبر است. تیم ما برای جبران هزینهها و جهت پرداخت هزینه دستمزد تولیدکنندگان کانتنت نیاز به حمایت کاربران عزیز دارد. شما میتوانید جهت حمایت مالی از گیماتک از طریق لینک حامی باش ما به حمایت ریالی و یا ارزی سایت و تولیدکنندگان محتوای گیمینگ بپردازید.