برخی از طرفداران ابراز نگرانی کردهاند که استفاده از Unreal Engine 5 ممکن است به مشکلاتی نظیر لگ و بهینهسازی ضعیف در بازی Borderlands 4 منجر شود. در ادامه اخبار بازی و ویدئو گیم با گیماتک همراه باشید.
پس از شکست تجاری فیلم سری، Borderlands 4 در اوایل امسال به طور رسمی معرفی شد تا امید را در دل طرفداران زنده نگه دارد. از آن زمان تاکنون، هیجان برای بازی چهارم این مجموعه به طور پیوسته در حال افزایش است، به ویژه پس از انتشار اولین تریلر رسمی گیمپلی در The Game Awards 2024. در حال حاضر، انتظارات برای Borderlands 4 به بالاترین حد خود رسیده است.
در مصاحبهای با Famitsu، آنتونی نیکلسون، تهیهکننده Borderlands 4، اعلام کرد که از Unreal Engine 5 در ساخت بازی استفاده خواهد شد. این خبر باعث نگرانی برخی از طرفداران شد که این موتور گرافیکی ممکن است منجر به نیازمندیهای سیستم بالا و مشکلات عملکردی شود.
نیکلسون در این باره گفت: “به لطف Unreal Engine 5، ما قادر هستیم هر منطقه از جهان را طراحی کنیم، حتی در اندازهای بسیار بزرگ؛ بنابراین بازیکنان میتوانند در حین کاوش کارهای بیشتری انجام دهند.”
به طور کلی، نگرانیها درباره لگهای احتمالی و بهینهسازی ضعیف را باید با کمی احتیاط در نظر گرفت. با وجود اینکه برخی بازیها با مشکلات فنی منتشر شدهاند، عناوینی مانند Marvel Rivals از مشکلات ادعا شده ناشی از UE5 رنج نبردهاند.
قرار است بازی Borderlands 4 در سال ۲۰۲۵ برای پلتفرم های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس / ایکس باکس سری اس و کامپیوتر منتشر شود.
تولید محتوا کاری بسیار دشوار و زمانبر است. تیم ما برای جبران هزینهها و جهت پرداخت هزینه دستمزد تولیدکنندگان کانتنت نیاز به حمایت کاربران عزیز دارد. شما میتوانید جهت حمایت مالی از گیماتک از طریق لینک حامی باش ما به حمایت ریالی و یا ارزی سایت و تولیدکنندگان محتوای گیمینگ بپردازید.