اگر از علاقهمندان به بازیهای سولزلایک هستید، میدانید که این عناوین معمولاً با چالشهای سختی همراه هستند و اغلب گزینهای برای تغییر درجه سختی در این بازیها وجود ندارد. بازی The First Berserker: Khazan نیز که توسط استودیو Neople ساخته شده، قرار بود بدون درجههای سختی متعدد عرضه شود.
به نظر میرسد که تیم توسعهدهنده بر اساس بازخوردهای دریافتی، برنامه خود را تغییر داده است. در مصاحبهای با گیمینگبولت، استودیو Neople اعلام کرد که در حال بررسی و آزمایش یک حالت آسان برای این بازی هستند. هنوز مشخص نیست آیا این گزینه در نسخه نهایی بازی وجود خواهد داشت یا خیر، اما دستکم این احتمال مطرح شده است.
تیم توسعهدهنده دراینباره توضیح داد: «در حالی که در ابتدا برنامهای برای ارائه گزینههای سختی متفاوت نداشتیم، اما اکنون در حال بررسی یک حالت آسانتر هستیم. هدف اصلی ما این بود که بازیکنان بهطور کامل در ماجراجویی شخصیت اصلی غرق شوند و با او همدردی کنند. اما با توجه به درخواستهای مکرر، تصمیم گرفتیم این موضوع را بررسی کنیم.»
بازی The First Berserker: Khazan قرار است در تاریخ ۲۷ مارس ۲۰۲۵ برای کامپیوتر، پلیاستیشن ۵ و ایکسباکس سری ایکس و سری اس عرضه شود. همچنین دمو رایگان این بازی در تاریخ ۱۶ ژانویه ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد.
تولید محتوا کاری بسیار دشوار و زمانبر است. تیم ما برای جبران هزینهها و جهت پرداخت هزینه دستمزد تولیدکنندگان کانتنت نیاز به حمایت کاربران عزیز دارد. شما میتوانید جهت حمایت مالی از گیماتک از طریق لینک حامی باش ما به حمایت ریالی و یا ارزی سایت و تولیدکنندگان محتوای گیمینگ بپردازید.