پلی استیشن همچنان قصدا دارد به توسعه بازی‌های لایو سرویس ادامه دهد

علیرغم شکست اخیر بازی Concord از استودیو Firewalk، سونی اعلام کرده است که همچنان به توسعه بازی‌های سرویس‌محور ادامه خواهد داد.

به نقل از MP1st، هرمن هالست، مدیرعامل بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی، تأکید کرد که این استراتژی در کنار تمرکز بر بازی‌های داستان‌محور ادامه دارد. هالست اظهار داشت که صنعت بازی‌های ویدیویی دائماً در حال تغییر است و عواملی مانند پیشرفت‌های فناوری و شیوه‌های مختلف بازی در این تغییرات نقش دارند. اما او اشاره کرد که تمایل مردم به تجربه‌های سرگرم‌کننده همچنان ثابت مانده و توجه به بازی‌ها رو به افزایش است.

مدیرعامل پلی استیشن به موفقیت اخیر بازی Helldivers 2 از استودیو Arrowhead Game Studios اشاره کرد که با ارائه محتوای جدید به شکل مداوم، بازیکنان زیادی را جذب کرد و پتانسیل بازی‌های سرویس‌محور را نشان داد.

به نظر می‌رسد استودیو Bend، سازنده بازی Days Gone، نیز در حال کار روی پروژه‌ای با عناصر لایو سرویس است. این موضوع از آگهی‌های استخدامی این استودیو و اطلاعات منتشر شده درباره پروژه آن‌ها مشهود است.

هرچند بازی‌های سرویس‌محور در میان بازیکنان محبوبیت زیادی ندارند، اما در صورت اجرای صحیح می‌توانند موفق باشند. بازی‌هایی مانند Apex Legends و Marvel Rivals نمونه‌های موفقی در این زمینه هستند. همچنین، امید می‌رود بازی Marathon از استودیو Bungie نیز به موفقیت بزرگی دست یابد.

هالست در پایان اشاره کرد که رقابت در صنعت بازی افزایش یافته و سونی مجبور به ایجاد تغییراتی در کسب و کار خود شده است تا پایه عملیاتی پایدار‌تری را فراهم کند. با این حال، او اطمینان داد که این تغییرات به معنای کاهش تمرکز بر بازی‌های داستان‌محور تک‌نفره نخواهد بود که مورد علاقه بازیکنان است.

 

 

 
بیشتر بخوانید :
سازنده Life is Strange: Double Exposure با تعدیل نیرو روبرو است

استخدام در گیماتک

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: