جهان مشترک بازی‌های رمدی بسیار جذاب و سرگرم کننده خواهد بود

شرکت رمدی در نظر دارد تا جهان‌های مشترک بین بازی‌های خود را به نحوی طراحی کند که هر بازی بدون نیاز به شناخت بازی‌های دیگر، به‌صورت مستقل جذاب و سرگرم‌کننده باشد.

به گزارش وب سایت VG247، تاکنون، جهان متصل رمدی در دو بازی Control و Alan Wake 2 به کار گرفته شده است، ولی توسعه‌دهندگان این شرکت تلاش دارند تا اطمینان حاصل کنند که تمامی بازی‌ها به تنهایی هم لذت‌بخش باقی بمانند.

یکی از چالش‌های معمول در جهان‌های مشترک این است که مخاطبان جدید باید با آثار قبلی آشنا باشند تا بتوانند تمامی جزئیات و داستان‌های مرتبط را بهتر درک کنند. اما رمدی در تلاش است از این موضوع اجتناب کند و بازی‌هایی خلق نماید که به تنهایی نیز قابل درک و لذت‌بخش باشند.

بازی alan Wake 2

سم لیک، کارگردان خلاق Alan Wake 2، در مصاحبه‌ای با IGN توضیح داد که رمدی هنوز در مراحل ابتدایی این فرآیند است و برای صحبت درباره نتایج آن، هنوز زود است. با این حال، وی تاکید کرد که رمدی به دنبال ایجاد بازی‌هایی است که هر کدام به صورت مستقل تجربه‌ای جذاب و پایدار داشته باشند.

او همچنین اظهار داشت که علاقه‌مند است جهان‌ها و داستان‌های بازی‌ها را به یکدیگر پیوند دهد، زیرا این امر به غنای بیشتری در روایت‌های بازی منجر می‌شود و امکانات جدیدی برای سرگرمی ایجاد می‌کند. اما همچنان تاکید کرد که هر بازی باید به تنهایی تجربه خوشایندی را ارائه دهد.

تاکنون، رمدی ایده جهان‌های مشترک را از طریق بازی Control آغاز کرد و در Alan Wake 2 ادامه داد. اکنون باید منتظر بمانیم و ببینیم که این شرکت چگونه در پروژه‌های آینده خود مانند Control 2 یا بازی‌های دیگر مثل FBC: Firebreak ایده‌ها و داستان‌های خود را در جهان‌های مشترک پیش می‌برد.

 

 

 
بیشتر بخوانید :
یک گروه روسی استودیوی سازنده بازی Stalker 2 را به جمع‌آوری اطلاعات برای اوکراین متهم کرده است

استخدام در گیماتک

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: