بازی BioShock Infinite بهترین پایان‌بندی را در کارنامه کاری کن لوین دارد

کن لوین، نویسنده و کارگردان معروف بازی‌های ویدیویی، در مصاحبه‌ای گسترده با مجله Edge ابراز کرده است که پایان‌بندی بازی BioShock Infinite یکی از بهترین کارهایش در عرصه بازی‌سازی بوده است. این اولین بار است که لوین از پایان‌بندی یکی از آثار خود ابراز رضایت می‌کند.

بازی BioShock Infinite که جدیدترین نسخه از مجموعه محبوب BioShock است، داستان خود را در شهر آسمانی Columbia به تصویر می‌کشد. این بازی که در سال ۲۰۱۳ منتشر شد، نقدهای متفاوتی از بازیکنان دریافت کرد. در حالی که سیستم مبارزات بازی مورد تحسین قرار گرفت، برخی معتقد بودند که اتمسفر و داستان آن به اندازه نسخه‌های قبلی قوی نیست.

به نقل از رسانه گیمر، لوین در این مصاحبه فاش کرد که یکی از اهداف اصلی او در ساخت BioShock Infinite، ایجاد رابطه‌ای عمیق میان شخصیت اصلی بازی یعنی بوکر و شخصیت غیرقابل بازی یعنی الیزابت بوده است. او بیان کرد که تمام انرژی خود را روی رابطه بین بوکر و الیزابت و همچنین عناصر تماتیک دنیای بازی متمرکز کرده است.

یکی از تفاوت‌های اصلی BioShock Infinite با نسخه‌های قبلی مجموعه خود، سیستم مبارزات اکشن‌محورتر آن است. لوین اذعان داشت که این سیستم مبارزه به سبک Call of Duty نزدیک‌تر شده و از چیزی که او در ابتدا می‌خواست فاصله گرفته است. او همچنین در مورد ویژگی‌های منحصربه‌فرد بازی، مانند Sky-Lines، توضیح داد که پیاده‌سازی آن‌ها بسیار پرهزینه بوده و به همین دلیل تعداد این ویژگی‌ها در بازی محدود است.

بااین‌حال، لوین از محصول نهایی راضی است و به‌ویژه از پایان‌بندی بازی و عملکرد تیم توسعه و صداپیشگان تمجید می‌کند. او در پایان مصاحبه خود اظهار داشت که شاید بازی دقیقا همان چیزی نبود که او می‌خواست، اما این بدین معنی نیست که مخاطبان آن را نمی‌خواستند.

این مصاحبه در حالی منتشر شده است که کن لوین در حال کار بر روی پروژه جدید خود با نام Judas است. این پروژه جدید انتظار می‌رود هیجان زیادی در صنعت بازی‌های ویدیویی ایجاد کند.

 

 

 
بیشتر بخوانید :
جوایز بتل پس Marvel Rivals در انتهای فصل از دسترس خارج نخواهند شد

استخدام در گیماتک

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: