سازندگان بازی Borderlands 4 این بازی را یک اثر جهان باز نمی دانند

در مصاحبه‌ای جدید، مدیرعامل استودیو گیرباکس، رندی پیچفورد، جزئیات بیشتری درباره بازی مورد انتظار Borderlands 4 فاش کرده است. باوجود فضای گسترده و آزادی که این بازی ارائه می‌دهد، پیچفورد تأکید دارد که نمی‌توان آن را به‌عنوان یک بازی جهان‌باز به معنای متداول در نظر گرفت.

به گزارش Gamingbolt، پیچفورد در گفتگو با گیم‌اسپات توضیح داده است که تمامی فضاهای نمایش داده شده در تریلر بازی، بدون نیاز به لودینگ قابل دسترسی خواهند بود. او اضافه کرد که دنیای بازی، بزرگ‌ترین و پرمحتواترین فضایی است که تاکنون در مجموعه Borderlands ساخته شده است.

بر خلاف بازی‌های جهان‌باز معمول که از الگوریتم‌های خودکار برای پر کردن محیط استفاده می‌کنند، تیم سازنده Borderlands 4 تأکید دارد که هر بخش از دنیای بازی با دقت و به‌صورت دستی طراحی شده است.

بازی Borderlands 4 یکی از مهم‌ترین آثار شرکت 2K Games در سال ۲۰۲۵ محسوب می‌شود. این بازی قرار است در کنار آثار مورد انتظار دیگری مانند Sid Meier’s Civilization 7 و Mafia: The Old Country عرضه شود. بازی Borderlands 4 برای کنسول‌های نسل نهمی و پی‌سی در دسترس قرار خواهد گرفت.

آیا به نظر شما بازی Borderlands 4 می‌تواند انتظارات را برآورده کند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید و بگویید که از این بازی چه انتظاراتی دارید.

 

 

 
بیشتر بخوانید :
سرورهای بتای Call of Duty: Black Ops 6 برای دسترسی زودهنگام فعال شدند

استخدام در گیماتک

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: