تریلر رونمایی از بازی The Witcher 4 در گیم اواردز ۲۰۲۴ به صورت مفهومی سینمایی توسط انجین ساخته شده بود و توانست نگاهی کلی به ظاهر آینده بازی بیندازد، اما از نظر گیمپلی جزئیاتی نداشت.
همانطور که رسانه گیمینگبولت گزارش داد، استودیو سیدی پراجکت رد از زمان رونمایی، به صورت منظم جزئیاتی از داستان و مکانیسمهای گیمپلی را با مخاطبان به اشتراک گذاشته است. سباستین کالمبا، کارگردان بازی The Witcher 4، در مصاحبهای جدید درباره جاهطلبیهای سیدی پراجکت رد در خلق NPC هایی که به نظر میرسد مشغول زندگی خاص خودشان هستند، صحبت کرده است. هدف این است که بازیکنان هرچه بیشتر در دنیای بازی و داستانهای آن غوطهور شوند.
کالمبا توضیح داد که هدف آنها این است که هر NPC در بازی The Witcher 4 به گونهای خلق شود که داستان زندگی خاص خود را دنبال کند. او تاکید کرد که کیفیت NPCها از نظر ظاهر، رفتار و انیمیشن چهره بالا خواهد بود تا تجربهای درگیرکنندهتر و واقعیتر را به بازیکنان ارائه دهند. “ما میخواهیم در این زمینه محدودیتها را به چالش بکشیم.”
سازنده The Witcher 4 تایید کرده است که جهان این بازی از نظر وسعت مشابه نسخه سوم خواهد بود، اما در عوض دارای عمق و جزئیات بیشتری خواهد بود. با توجه به تلاش برای خلق NPCهای پویا و منحصر به فرد، بازیکنان بیش از گذشته در تجربه بازی غوطهور خواهند شد.
با این رویکرد جدید، سازندگان The Witcher 4 در تلاش هستند که تجربهای جذاب و غوطهورکنندهتر از گذشته ارائه دهند. بازیکنان میتوانند انتظار داشته باشند که با NPCهای ماندگار و زندهای روبرو شوند که هر کدام داستان منحصربهفرد خودشان را دارند. این جاهطلبیها و تلاشها قطعاً به تجربهای منحصربهفرد و بهیادماندنی در دنیای بازی کمک خواهد کرد.
تولید محتوا کاری بسیار دشوار و زمانبر است. تیم ما برای جبران هزینهها و جهت پرداخت هزینه دستمزد تولیدکنندگان کانتنت نیاز به حمایت کاربران عزیز دارد. شما میتوانید جهت حمایت مالی از گیماتک از طریق لینک حامی باش ما به حمایت ریالی و یا ارزی سایت و تولیدکنندگان محتوای گیمینگ بپردازید.