سباستین کالمبا، کارگردان بازی ویچر 4، در مصاحبهای با پاریس لیلی از پادکست Gamertag Radio از هیولاها و مناطق کاملاً جدیدی در این نسخه نقشآفرینی فانتزی خبر داده است.
به گفته او، یکی از این هیولاها موجودی «بدجنس و بسیار حیلهگر» به نام Bauk است که در یکی از «مناطق شگفتانگیز و کاملاً تازه» بازی قرار دارد. این موجود از اسطورههای سیبری الهام گرفته شده است و از ترس بازیکنان برای رسیدن به اهداف خود استفاده میکند.
به گزارش پلی استیشن یونیورس، کالمبا توضیح داده است که نگاه آنها به کلمه هیولا در نسخه چهارم بازی The Witcher بهطور کامل تغییر کرده است. در نسخههای ابتدایی این مجموعه، بازیکنان با هیولاهای عادی و انسانهای شرارتآمیز روبرو میشدند؛ اما در نسخه چهارم، بازیکنان ابتدا باید با دشمنان درونی و شیاطین شخصی خود مواجه شوند و سپس با موجودی مانند Bauk مقابله کنند.
بازی The Witcher 4 اخیراً وارد مراحل اصلی توسعه شده است و به نظر میرسد فاصله زیادی تا انتشار دارد. چارلز ترمبلی، نایب رئیس بخش فناوری استودیو CD Projekt Red، اعلام کرده است که ویچر ۴ با استفاده از موتور آنریل انجین ۵، «بهتر، بزرگتر و شگفتانگیزتر» از بازی The Witcher 3: The Wild Hunt خواهد بود. او همچنین تاکید کرده است که تغییر در تکنولوژی تولید تأثیری بر جاهطلبی استودیو نخواهد گذاشت.
سیدی پراجکت تأیید کرده است که گرالت ریویایی در نسخه چهارم باز خواهد گشت، اما قهرمان اصلی داستان نخواهد بود. بازیکنان میتوانند انتظار داشته باشند که با یک دنیای پر از هیولاها و مناطق جدید روبرو شوند که تجربهای کاملاً تازه از بازی The Witcher 4 ارائه خواهد داد.
تولید محتوا کاری بسیار دشوار و زمانبر است. تیم ما برای جبران هزینهها و جهت پرداخت هزینه دستمزد تولیدکنندگان کانتنت نیاز به حمایت کاربران عزیز دارد. شما میتوانید جهت حمایت مالی از گیماتک از طریق لینک حامی باش ما به حمایت ریالی و یا ارزی سایت و تولیدکنندگان محتوای گیمینگ بپردازید.