ویل شن، طراح ارشد سابق ماموریتهای بازی Starfield در بتسدا، اخیراً در مصاحبهای اذعان داشت که بازیکنان از صرف ساعتهای طولانی در بازیهای جهانباز خسته شدهاند. این اظهارنظر از سوی کسی که سالها در توسعه برخی از بزرگترین بازیهای جهانباز نقش داشته، بسیار قابل توجه است.
به گزارش اینسایدرگیمینگ، شن که تا اکتبر ۲۰۲۳ پانزده سال در بتسدا فعالیت داشت، در گفتگویی با کانال یوتیوب Kiwi Talkz بیان کرد: «ما به نقطهای رسیدهایم که بخش بزرگی از مخاطبان از سرمایهگذاری ۳۰ تا ۱۰۰ ساعت وقت برای یک بازی خسته شدهاند.» او اضافه کرد که بازیکنها در حالحاضر بازیهای مورد علاقه خود را دارند و افزودن یک بازی دیگر به این فهرست، کار دشواری است.
بتسدا همیشه به ساخت بازیهای عظیم جهانباز مشهور بوده است. آخرین ساخته این شرکت به نام “Starfield” شامل بیش از ۱۰۰۰ سیاره قابل کاوش است. بازیهای محبوب دیگری مثل “The Elder Scrolls V: Skyrim” و “Fallout 4” نیز توسط این شرکت ساخته شدهاند که محتوای زیادی برای بازی کردن دارند.
ویل شن که اکنون بهعنوان طراح ارشد در Unknown Worlds Entertainment فعالیت میکند، معتقد است که بازیهای بتسدا تقریباً بازیهایی بیپایان هستند. با این حال، روند صنعت بازی نشان میدهد که بازیکنان ممکن است به دنبال تجربههای کوتاهتر و متمرکزتر باشند.
پس از ترک بتسدا، شن ابتدا به استودیو Something Wicked Games پیوست و روی پروژه “Wyrdsong” کار کرد. از اوت ۲۰۲۴، او به سمت طراح ارشد در Unknown Worlds Entertainment منصوب شد.
تولید محتوا کاری بسیار دشوار و زمانبر است. تیم ما برای جبران هزینهها و جهت پرداخت هزینه دستمزد تولیدکنندگان کانتنت نیاز به حمایت کاربران عزیز دارد. شما میتوانید جهت حمایت مالی از گیماتک از طریق لینک حامی باش ما به حمایت ریالی و یا ارزی سایت و تولیدکنندگان محتوای گیمینگ بپردازید.