پس از سالها سکوت و انتظار، اندی موسکیتی، کارگردان معروف فیلمهای It و The Flash، خبر خوبی برای طرفداران بازی افسانهای “Shadow of the Colossus” دارد.
او در یک گفتگوی اخیر با رادیو TU تأیید کرده است که پروژه اقتباس سینمایی از این بازی محبوب همچنان در دست توسعه است و او به شدت مصمم به تکمیل آن است. این اعلام غیرمنتظره پس از یک دهه بیخبری، شور و اشتیاق تازهای را در میان گیمرها برانگیخته است.
موسکیتی اعلام کرد که فیلمنامه پروژه اقتباس سینمایی “Shadow of the Colossus” تکمیل شده و روند ساخت آن همچنان ادامه دارد. این پروژه سینمایی که حدود ۱۵ سال قبل معرفی شده بود، در سال ۲۰۱۴ از جاش ترنک به موسکیتی واگذار شد. از زمان این انتقال تاکنون، علیرغم کمبود اخبار رسانهای، پروژه مراحل توسعه خود را طی کرده است.
این کارگردان آرژانتینی در بخشی از مصاحبه خود گفت: “من خودم گیمر حرفهای نیستم، اما Shadow of the Colossus را یک شاهکار میدانم و چندین بار آن را بازی کردهام.” او همچنین درباره چالشهای ساخت این فیلم افزود: “Shadow of the Colossus یک بازی کالت است، اما برای ساخت یک فیلم خوب، استودیو باید ارقام را بررسی کند و تصمیم بگیرد که آیا سرمایهگذاری ۱۰۰، ۱۵۰ یا ۲۰۰ میلیون دلاری ارزشش را دارد یا خیر. نسخههای مختلفی از فیلمنامه وجود دارد و طبیعتا من ترجیح میدهم بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری در اختیارم قرار گیرد.”
این خبر در حالی منتشر میشود که پلیاستیشن در سالهای اخیر موفقیتهای چشمگیری در زمینه اقتباسهای سینمایی از بازیهای خود داشته است. فیلمهای “Uncharted” و “Gran Turismo” نمونههای موفق این اقتباسها هستند و پروژههای جدیدی مانند فیلمهای “Helldivers”، “Horizon Zero Dawn” و “Until Dawn” نیز در دست ساخت قرار دارند.
بازی “Shadow of the Colossus” در سال ۲۰۰۶ برای کنسول پلیاستیشن ۲ منتشر شد. در سال ۲۰۱۸، استودیو بلوپوینت گیمز نسخه ریمیک این بازی را برای پلیاستیشن ۴ منتشر کرد که با استقبال گسترده منتقدان و بازیکنان مواجه شد.
تولید محتوا کاری بسیار دشوار و زمانبر است. تیم ما برای جبران هزینهها و جهت پرداخت هزینه دستمزد تولیدکنندگان کانتنت نیاز به حمایت کاربران عزیز دارد. شما میتوانید جهت حمایت مالی از گیماتک از طریق لینک حامی باش ما به حمایت ریالی و یا ارزی سایت و تولیدکنندگان محتوای گیمینگ بپردازید.