مایک خیاط، کارگردان بازی FBC: Firebreak از شرکت رمدی اینترتینمنت، در مصاحبهای جدید به تشریح تصمیم این استودیو برای توسعه یک بازی چندنفره جدید بهجای ادامه دادن به ساخت بازیهای تکنفره داستانی که معروفیت رمدی به آنها است، پرداخته است.
به نوشته گیمینگبولت، مایک خیاط در این مصاحبه تاکید کرده که ایجاد یک بازی تیراندازی اولشخص و کوآپ مثل FBC: Firebreak به رمدی این امکان را میدهد که داستانهایش را به گونهای نو و متفاوت روایت کند. خیاط در مورد تصمیم برای چندنفره بودن بازی FBC: Firebreak گفت: “بسیاری از ویژگیهای این بازی برای رمدی ناشناخته هستند. ما میدانیم که برای کشف پتانسیلهایی که در این پروژه میبینیم، باید چیزهای زیادی یاد بگیریم. با این حال، انگیزه و اشتیاق زیادی برای ورود به این فضای جدید داریم.”
کارگردان FBC: Firebreak افزود: “ماهیت چندنفره بازی به توسعهدهنده امکان میدهد که داستانسرایی بداهه و لحظهای خلق کند که تنها با واکنشهای بازیکنان ممکن است و در نهایت این سبک به شکلدهی مضامین و جهان بازی کمک میکند.” وی ادامه داد: “در بازیهای چندنفره نوعی جادوی بداهه وجود دارد که از به اشتراک گذاشتن دنیای بازی با دیگر بازیکنان میآید؛ زیرا شخصیتهای واقعی غیرقابل پیشبینی هستند و نوعی داستانسرایی منحصر به فرد را به دنیای بازی میآورند که در یک بازی تکنفره قابل تکرار نیست.”
خیاط تصریح کرد که رمدی همچنان تمرکز خود را بر توسعه بازیهای تکنفره با داستانهای قدرتمند مانند Control و Alan Wake 2 حفظ خواهد کرد، اما توسعه یک بازی چندنفره جدید به استودیو کمک میکند تا ایدههای جدیدی را کشف کند. او افزود: “در حالی که توسعه تجربههای متمرکز و تکنفره همچنان تمرکز اصلی استودیو رمدی است، فکر کردیم که زمان آن رسیده است تا جهان متصل رمدی (Remedy Connected Universe) را در فضاهای مشترک بیشتری گسترش دهیم و تجربهای جسورانه و جدید خلق کنیم.”
بازی FBC: Firebreak در ماه اکتبر گذشته معرفی شد و بازیکنان را درگیر ماجراهای جدید فدرال Bureau از سری “Control” میکند. خیاط تأکید کرده است که این بازی یک تجربه کاملاً جدید و متفاوت خواهد بود و با وجود اینکه در جهان بازی “Control” جریان دارد، یک بسته الحاقی یا دنباله برای آن بهشمار نمیآید.
بازی “FBC: Firebreak” قرار است در سال ۲۰۲۵ برای کامپیوتر، پلیاستیشن 5 و ایکسباکس سری ایکس / ایکسباکس سری اس منتشر شود. این بازی با قیمتی متوسط عرضه خواهد شد و با وجود اینکه یک بازی سرویس زنده بهشمار نمیآید، اما پشتیبانی پس از انتشار در قالب بهروزرسانیهای محتوایی را دریافت خواهد کرد.
تولید محتوا کاری بسیار دشوار و زمانبر است. تیم ما برای جبران هزینهها و جهت پرداخت هزینه دستمزد تولیدکنندگان کانتنت نیاز به حمایت کاربران عزیز دارد. شما میتوانید جهت حمایت مالی از گیماتک از طریق لینک حامی باش ما به حمایت ریالی و یا ارزی سایت و تولیدکنندگان محتوای گیمینگ بپردازید.