برای تجربه بازی FBC: Firebreak به سخت‌افزار خیلی قدرتمندی نیاز نخواهید داشت

استودیو رمدی اینترتینمنت، که بازی‌های معروفی مانند Alan Wake 2 و Control را در کارنامه دارد، اعلام کرده است که بازی جدید چندنفره این استودیو به نام FBC: Firebreak از نیازمندی‌های سخت‌افزاری پایین‌تری برخوردار خواهد بود.

توماس پوها، مدیر ارتباطات رمدی، در مصاحبه‌ای با گیمزرادار تأکید کرد که تیم توسعه‌دهنده به‌طور ویژه‌ای روی بهینه‌سازی این بازی تمرکز دارد. به گزارش Gamingbolt، پوها در این مصاحبه اظهار داشت: “ما به‌خوبی می‌دانیم که باید حداقل سخت‌افزار مورد نیاز را در سطح معقولی نگه داریم و مانند بازی‌های Control و Alan Wake 2 نیازمندی‌های بالایی نداشته باشیم. البته همچنان گرافیک و جلوه‌های بصری بی‌نظیری که از رمدی انتظار دارید را خواهید دید، اما در یک تجربه چندنفره، نرخ فریم و پاسخگویی کنترل‌ها در اولویت قرار دارند.”

این رویکرد رمدی با موفقیت بازی‌های چندنفره محبوبی مانند Fortnite، Counter-Strike 2 و Valorant همخوانی دارد که با نگه داشتن نیازمندی‌های سخت‌افزاری پایین‌تر، امکان دسترسی بیشتری به بازیکنان فراهم کرده‌اند.

برای تجربه بازی FBC: Firebreak به سخت‌افزار خیلی قدرتمندی نیاز نخواهید داشت

بازی FBC: Firebreak اولین تجربه رمدی در حوزه بازی‌های چندنفره محسوب می‌شود. مایک کایاتا، کارگردان بازی، در همین مصاحبه توضیح داد که تصمیم برای ساخت یک بازی چندنفره از تمایل تیم برای ایجاد روایت‌های نوظهور نشأت گرفته است؛ تجربه‌ای که تنها زمانی شکل می‌گیرد که بازیکنان مجبور به همکاری با یکدیگر و به اشتراک‌گذاری دنیای بازی باشند.

این بازی که در اکتبر گذشته معرفی شد، بازیکنان را در نقش مأمور دفتر فدرال کنترل (Federal Bureau of Control) قرار می‌دهد. FBC: Firebreak یک بازی کاملا جدید است و دنباله یا اسپین‌آف Control محسوب نمی‌شود. داستان بازی چند سال پس از وقایع Control در محیط پیچیده Oldest House جریان دارد. با این حال، توسعه‌دهندگان تأکید کرده‌اند که این مکان برای ارائه تجربه‌ای متفاوت و مناسب برای بازی چندنفره، از پایه بازطراحی شده است.

رمدی برنامه دارد بازی FBC: Firebreak را در سال ۲۰۲۵ برای پلتفرم‌های پی‌سی، پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری ایکس|اس منتشر کند. این بازی با قیمتی متوسط عرضه خواهد شد و علی‌رغم دریافت محتوای اضافه پس از انتشار، یک بازی سرویس‌محور نخواهد بود.

 

 

 
بیشتر بخوانید :
بیش‌تر از یک میلیون بازیکن روی کنسول‌ها بازی Phasmophobia را تجربه می‌کنند

استخدام در گیماتک

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: