۲۰ ساعت گیم‌پلی برای به پایان رساندن Alan Wake 2

سم لیک اعلام کرد برای به پایان رساندن بازی Alan Wake 2 به بیش از ۲۰ ساعت زمان نیاز دارید. این بازی طولانی ترین زمان گیم‌پلی را در بین بازی‌های رمدی دارد.

استودیوی Remedy اعلام کرد که بازی Alan Wake 2 به طولانی‌ترین بازی ساخته شده توسط آن‌ها تبدیل خواهد شد. این بازی با ارائه ۲۰ ساعت زمان گیم‌پلی بازی، یک رکورد برای استودیوی سازنده بازی‌های Control و مکس پین محسوب می‌گردد. سم لیک، کارگردان این بازی این جزئیات را در جدیدترین اپیزود برنامه Kinda Funny Games Daily اعلام کرد و توضیح داد که این تیم از مدت‌ها پیش تصمیم به طولانی کردن بازی‌های جدید خود گرفته است.

وی گفت:‌ «تاکنون Control طولانی‌ترین بازی ساخته شده‌ی ما محسوب می‌شد اما آلن ویک 2 با بیش از ۲۰ ساعت زمان گیم‌پلی از آن طولانی‌تر خواهد بود.»

گفته شده که توسعه‌ دهندگان رمدی به‌دلیل فشاری که در بحث ارزش پولی خرید بازی‌ها از سوی برخی از مصرف‌کنندگان به آن‌ها وارد شده، لازم دیدند تا زمان تجربه بازی‌های خود را افزایش دهند. ظاهراً از نگاه برخی کاربران هرچه بازی طولانی تر باشد، ارزش خرید بیشتری دارد. سم لیک در ادامه اضافه کرد که یکی از راه‌های طولانی کردن تجربه بازی Alan Wake 2، افزودن به جوانب کلاسیک این سری، مثل نحوه ذخیره‌سازی بازی با آیتم‌هایی است که در بازی‌های کلاسیک رزیدنت ایول هم مشابه آن‌را می‌دیدیم.

 

 

توماس پوها، مدیر ارتباطات Remedy Entertainment درباره چرخه توسعه Alan Wake 2 توضیحاتی را در ایکس ارائه کرده و با انتشار توییت خود اعلام کرد که به‌طور متوسط حدود ۱۳۰ توسعه‌دهنده مشغول تولید این بازی بودند و حدود ۴ سال نیز زمان صرف توسعه بازی شده است.

ظاهرا Alan Wake 2 به دو کمپین داستانی مجزا تقسیم می‌شود که یکی از آن‌ها از دید آلن ویک و دیگری با کاراکتر جدیدی به‌نام ساگا اندرسون روایت می‌گردد که یک مأمور FBI است.

قرار است تا بازی Alan Wake 2 در تاریخ ۵ آبان (۲۷ اکتبر) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر عرضه شود.

 

 

 
بیشتر بخوانید :
بهترین بازی‌های شوتر فراموش‌ شده

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: