معرفی بهترین بازی‌های اندروید؛ دانلود بازی‌های اندرویدی که حتماً باید تجربه کنید

در این از گیماتک به معرفی بهترین بازی‌های اندروید خواهیم پرداخت، بازی‌هایی که حتما باید تجربه کنید و باید حتما” چند مورد از آن‌ها را بر روی گوشی خود نصب کنید. همچنین می‌توانید این بازی‌ها را دانلود کرده و از بهترین بازی‌های اندروید لذت ببرید.

در حال حاضر گوشی‌های موبایل در حال پیشرفت چشمگیری هستند و همه روزه افراد جدیدی به کاربران گوشی‌های هوشمند اضافه می‌شوند. با افزایش تکنولوژی و همه‌گیر شدن گوشی‌های موبایل به‌خصوص سیستم عامل اندروید، شاهد رشد و پیشرفت بازی‌های موبایل در جهان هستیم. افزایش کاربران گوشی‌های هوشمند و کاربران بازی‌ها بر روی این گوشی‌ها باعث شده است تا بازی سازان هر روزه تلاش کنند تا بازی‌های جدیدی را تولید کنند و نظر مخاطبان بیشتری را به خودجلب کنند. درهمین راستا نیز  شاهد انتشار بازی های مختلف اندروید روی پلی استور هستیم.

افزایش تعداد بازی‌ها باعث شده تا انتخاب یک بازی اندروید خوب کمی مشکل به نظر بیاید، به‌همین دلیل نیز در این مقاله که ماهانه به‌روز خواهد شد، از بازی های اندروید می‌گوییم، بازی‌هایی که بی‌شک ارزش تجربه کردن را دارند. فهرست پیشرو شامل بازی‌های مختلف و متنوع در سبک‌های گوناگون می‌باشد. و سعی شده در این مطلب بهترین بازی‌های جدید و قدیمی گنجانده شود.

 

2 – بازی Diablo Immortal

  • سبک: نقش‌آفرینی
  • استودیو: بلیزارد
  • مناسب برای بالای ۱۶ سال
  • قیمت: رایگان

دیابلو ایمورتال بعد از گذشت مدت طولانی برای اندروید و iOS درکنار پی‌سی منتشر شد. دیابلو ایمورتال یک بازی رایگان با پشتیبانی از خرید‌های درون برنامه‌ای است. بخش کمپین بازی دیابلو ایمورتال را به‌راحتی می‌توانید بدون نیاز به خرید درون برنامه‌ای تمام کنید اما زمانی‌ که وارد حالت PvP می‌شوید درنهایت برای دستیابی به قدرت مجبور به انجام برخی خریدها خواهید شد. بنابراین نمی‌توان گفت این بازی به‌طور کامل رایگان است.

بازی سیاه‌چاله‌های متنوعی دارد که با افزایش سطح و به‌ویژه بعد از رسیدن به‌سطح پاراگورن قادر به همراهی برای رویارویی با باس‌های قدرتمند خواهید بود. بازی امکان افزایش درجه سختی دنیای بازی را با افزایش سطح فراهم کرده است.

دانلود بازی دیابلو ایمورتال
Apex Legends Mobile

3 – بازی Apex Legends Mobile

  • سبک: اکشن
  • استودیو: الکترونیک آرتز
  • مناسب برای بالای ۱۸ سال
  • قیمت: رایگان

ایپکس لجندز یک بازی اکشن و آنلاین است که توسط الکترونیک آرتز عرضه شده است. این بازی توانسته ویژگی‌های نسخه کنسولی را بر روی موبایل عرضه کند. در بازی ایپکس لجندز موبایل به تمام قهرمان‌های سایر پلتفرم‌ها دسترسی خواهید داشت و می‌توانید درکنار حالت بتل رویال، وارد رقابت‌هایی مانند تیم دث‌مچ هم شوید. همچنین علاوه‌بر حالت اول شخص، امکان انتخاب گزینه سوم شخص نیز به گیمرها  داده شده است. در نتیجه به‌ویژه روی موبایل تجربه متفاوتی از بازی ایپکس لجندز را خواهید داشت.

دانلود بازی Apex Legends Mobile

بازی کال آف دیوتی موبایل

4 – بازی Call of Duty: Mobile

  • سبک: اکشن اول شخص
  • استودیو: اکتیویژن
  • مناسب برای بزرگسالان
  • قیمت: رایگان

بی‌شک بازی Call of Duty: Mobile یکی از بهترین بازی های اول شخص منتشر شده بر روی سیستم عامل اندروید است. کال اف دیوتی موبایل گرافیک بسیار خوبی دارد و به‌لطف تنظیمات متنوعی که ارائه می‌دهد روی گوشی‌های بالارده تا پایین‌رده پشتیبانی می‌شود.

همانند نسخه پی‌سی و کنسولی، نسخه موبایل کال اف دیوتی از حالت‌های مختلف مانند دامینیشن، تیم‌دث‌مچ و بتل رویال پشتیبانی می‌کند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بازی حضور نقشه‌های بزرگ و محبوب این مجموعه در نسخه موبایل است به شکلی که در ابتدا تعداد نقشه‌های این بازی از نسخه‌ی کنسولی آن بیشتر بود.

سلاح‌های بازی نیز تنوع فوق‌العاده‌ زبالایی دارند،‌ به مرور با بازی کردن بازی و خریداری بتل‌پس قادر خواهید بود تا سلاح‌های زیادی را برای شخصی‌سازی به‌دست بیاورید. در زمینه گیم‌پلی Call of Duty  بعد از چند فصل متعدد،‌ تنوع بسیار زیادی دارد و هرچقدر هم که بازی کنید از آن خسته نمی‌شوید. اگر به‌دنبال یک بازی اول شخص با امکانات آنلاین برای تجربه درکنار دوستان‌ خود هستید، عنوان Call of Duty Mobile اولین بازی‌ای است که باید تجربه کنید. اگر گوشی شما از اندروید ۹ به بالا پشتیبانی می‌کند، به‌راحتی امکان اتصال کنترلر ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ برای شما مهیا می‌باشد. پس می‌توانید با اتصال یک کنترلر از تجربه بازی خود لذت دوچندان ببرید. بازی کال اف دیوتی موبایل به‌صورت رایگان قابل دانلود می‌باشد.

دانلود بازی اندروید کال اف دیوتی موبایل

Streets of Rage 4

5 – بازی Streets of Rage 4

  • سبک: Beat em up
  • استودیو: Playdigious
  • مناسب برای بالای ۱۲ سال
  • قیمت: ۶.۲۹ دلار

احتمالا در سال‌های دور بازی شورش در شهر را تجربه کرده‌اید. بازی که با کنسول سگا به شهرت رسید و همچنان هم تجربه نسخه‌های سگا این بازی لذت فراوانی برای علاقمندان به بازی و گیمرها دارد. در سال ۲۰۲۰ سگا با همکاری دات‌امو نسخه چهارم Streets of Rage را برای PC و کنسول‌ها روانه بازار کرد.

بعد از استقبال بی‌نظیر گیمرها از بازی چهارم این مجموعه، سازندگان تصمیم گرفتند که با ساخت این بازی برای موبایل، گیمرهای بیشتری را برای تجربه این مجموعه ترقیب نمایند. مثل نسخه اصلی، بازی موبایل Streets of Rage 4 هم شامل ۸ کاراکتر قابل بازی می‌باشد، از اکسل، آدام وبلیز شخصیت‌‌های اصلی این مجموعه گرفته تا فلوید و چند شخصیت جذاب دیگر که تجربه این بازی بیت ام آپ را جذاب‌تر کرده‌اند. نسخه موبایل این بازی تا جای امکان مانند نسخه کنسولی و پی‌سی ساخته شده است.

دانلود بازی Streets of Rage 4

 

دانلود بازی پابجی موبایل

7 – بازی PUBG Mobile

  • سبک: اکشن بتل رویال
  • استودیو: تنسنت گیمز
  • مناسب برای بزرگسالان
  • قیمت: رایگان

ظهور بازی پابجی در استیم باعث شد موج جدیدی از سبک جدیدی به نام بتل رویال روانه بازار شود. بازی پابجی در طول سال‌های گذشته پیشرفت زیادی مخصوصا در رابطه با گان‌پلی کرده است. این سبک بازی با عرضه پابجی و فورتنایت به ‌صورت فراگیر و محبوب شد.

در جریان این بازی ۱۰۰ بازیکن به‌صورت همزمان به جزایری بزرگ رفته و باید با یکدیگر مبارزه کنند. بازیکنان در ابتدا هیچ وسیله‌ای به همراه ندارند و باید به سرعت با پیدا کردن سلاح‌ها و لباس‌ها، سعی کنند تا از دشمنان جلو بیفتند. سلاح‌های پابجی موبایل نیز مانند نسخه PC این بازی بسیار متنوع هستند. به‌ویژه هریک از اتچمنت‌هایی که روی سلاح قرار داده می‌شود، تاثیر زیادی روی عملکرد تفنگ می‌گذارد.

درحال حاضر دو نسخه پابجی موبایل لایت و پابجی موبایل در دسترس می‌باشد که هرکدام برای گوشی‌های بالارده، میان‌رده و پایین‌رده تولید شده‌اند. در این بازی همچنین امکان کنترل خودرو و موتور برای جابه‌جایی در بازی مهیا شده است.

امکان تجربه بازی به‌صورت سوم‌شخص یا اول شخص نیز دیگر خصوصیت این بازی است. همانند فورتنایت در پابجی موبایل نیز مهارت حرف اول را می‌زند و خریدهای درون‌برنامه‌ای باعث برتری بازیکنی به بازیکن دیگر نمی‌شود. اگر قصد دانلود این بازی را دارید باید توجه داشته باشید که پابجی موبایل در ایران بدون رفع آی‌پی در دسترس نیست، اما می‌توانید با تغییر آی‌پی آن را تجربه نمایید و از تجربه آن لذت ببرید.

دانلود بازی اندروید پابجی موبایل

 

بازی Clash Royale

8 – بازی Clash Royale

بازی کلش رویال یک بازی به سبک کارتی است و محصول شرکت سوپرسل می‌باشد. بازی Clash Royal در حقیقت یک بازی الهام گرفته از هارت استون است آما با این تفاوت که هرکارت قرار گرفته روی زمین، به شخصیتی برای حمله به سمت دشمن تبدیل می‌گردد.

این‌روزها بازی Clash Royal رشد قابل توجهی نسبت به سال‌های گذشته داشته است به شکلی که اکنون ده‌ها کارت در بازی برای چیدمان‌های مختلف در دسترس قرار گرفته است. بازیکنان در جریان بازی باید کارت خود را باتوجه‌به میزان اکسیر آن در زمین قرار دهند،‌ به این ترتیب با استفاده از نیروهای خود باید برج‌های دشمن را برای پیروزی از بین ببرد. با گذشت سال‌های خیلی افراد هنوز هم کلش رویال را یکی از بهترین بازی های اندروید می‌دانند و همچنان از تجربه آن لذت می‌برند.

بازی کلش رویال یک محصول رایگان با خریدهای درون برنامه‌ای است که شما می‌توانید از طریق لینک زیر آن را از فروشگاه پلی استور دانلود کنید و از تجربه آن لذت ببرید.

دانلود بازی اندروید کلش رویال

 

 

 
بیشتر بخوانید :
بازی موبایل Mortal Kombat: Onslaught منتشر شد

استخدام در گیماتک

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: