احتمالا مدت زمان گیم‌ پلی Marvel’s Spider-Man 2 به اندازۀ بازی اول است

طبق شایعات منتشر شده از بازی Marvel’s Spider-Man 2 به نظر می‌رسد این بازی از لحاظ مدت زمان گیم‌پلی، دارای تایمی معقول است.مسلماً این بازی یکی از بهترین بازی‌های ابرقهرمانی تاریخ خواهد بود. این بازی با توجه به نسخه قبلی بازی اسپایدرمن که توانست انتظارات را به خوبی برآورده کند مورد توجه منتقدین و کارابران زیادی قرار گرفته است.

تاکنون اخباری مبنی بر مدت زمانی گیم‌پلی بازی Marvel’s Spider-Man 2 منتشر نشده بود.همانطور که می دانید بازی‌ها هر‌روز درحال طولانی‌تر شدن هستند. همین موضوع هم گاهی باعث می‌شوند تا بازیسازان به بعضی از قسمت‌های بازی خود اصطلاحا آب ببندند. خوشبختانه به‌نظر می‌رسد بازی جدید اسپایدرمن از این قاعده پیروی نمی‌کند.

خبر خوش برای طرفداران بازی Marvel’s Spider-Man 2 این است که برایان اینتیهار (Brian Intihar)، کارگردان خلاق بازی، در گفت‌وگو با GamesIndustry.biz تایید کرده که مدت زمان محصول مورد بحث ما «قابل مقایسه» با نسخه اول خواهد بود.

وی همچنین اظهار داشت که استودیوی اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) سعی در دیکته کردن هیچ‌گونه مدت زمانی برای تولیداتش ندارد و در عوض، چشم‌انداز خود را برای داستان بازی مشخص می‌کند و اجازه می‌دهد که این اتفاق به صورت ارگانیک رخ بدهد.

اینتیهار گفت:

ما هرگز ابتدا در مورد مدت زمان گیم‌پلی محصولات خود فکر نمی‌کنیم، بلکه از خود می‌پرسیم «هدف ما چیست؟ ارکانی که از آن حمایت می‌کنند چیست؟» و سپس ساخت بازی آغاز می‌شود و همه‌چیز به صورت ارگانیک پیش می‌رود. مسلماً همه می‌دانستیم که این بازی تجربه‌ای بزرگ‌تر از عنوان Miles Morales خواهد بود.

باید بگویم که این بازی با Spider-Man 1 بسیار قابل مقایسه است. اینطور نیست که ما اندازه آن را دو برابر کرده باشیم، بلکه می‌خواهیم کاری انجام دهیم که برای چشم‌انداز، زمان و توجه شما نسبت به خلق آن تجربه مناسب باشد و همچنین از تیم خود مراقبت کنیم. این یک محصول ۲۰۰ ساعته نیست؛ اگر ۲۰۰ ساعته بود، الان موهای خیلی کمتری داشتم.

به احتمال زیاد و با توجه به شایعات منتشر شده Marvel’s Spider-Man 2 با مدت زمان گیم‌پلی حدودا ۱۵ تا ۲۰ ساعت باشد. تاکنون خبری از محتوای جانبی برای این بازی در دسترس مخاطبان قرار نگرفته است.

 

 
بیشتر بخوانید :
حذف محتوای ونوم از Marvel’s Spider-Man 2

اشتراک گذاری:

One thought on “احتمالا مدت زمان گیم‌ پلی Marvel’s Spider-Man 2 به اندازۀ بازی اول است”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: