بازیکنان The Texas Chain Saw Massacre از مرز ۴ میلیون گذشتند

بازیکنان بازی The Texas Chain Saw Massacre یک ماه بعد از انتشارش از مرز ۴ میلیون گذشتند.

 

تقریبا یک ماه پس از انتشار بازی ترسناک مولتی پلیر The Texas Chain Saw Massacre بازیکنان این بازی از مرز ۴ میلیون نفر گذشتند.

حدود یک ماه پیش بود که استودیو Gun Interactive بازی ترسناک خود را با نام The Texas Chain Saw Massacre در سبک مولتی پلیر منتشر کرد. این بازی ترسناک در روز نخست عرضه به توانست به بیشتر از یک میلیون بازیکن دست پیدا کرد. این موفقیت برای این بازی در روز نخست قابل پیش‌بینی نبود. اکنون طبق خبرهای منتشر شده بازی کشتار با اره برقی در تگزاس توانسته به رکورد جدید دست پیدا کند.

استودیوی سازنده این بازی با انتشار توئیتی اعلام کرد که بازی کشتار با اره برقی در تگزاس (The Texas Chain Saw Massacre) در نخسیتن ماه عرضه‌اش بیشتر از ۴ میلیون بازیکن در تمامی پلتفرم ها داشته است. باید توجه داشت که بازی در روز نخست به شکل رایگان در دسترس کاربران سرویس گیم پس قرار داشت که بی شک در رسیدن بازی به این رکورد نقش مهمی را داشته است.

در بازی کشتار با اره برقی در تگزاس باید به عنوان بازمانده با مخفی‌کاری و جمع آوری تجهیزات و آبزار آلات مناسب اقدام به فرار کنید. در این بازی کاراکتر شرور اصلی یعنی صورت چرمی و خانواده Slaughter سعی می‌کنند جلویی شما را گرفته و کاراکتر شما را به قتل برسانند.

این بازی برای کنسول‌های پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و کامپیوتر منتشر شده است. اگر از طرفداران بازی‌های ترسناک هستید پیشنهاد می‌کنیم این بازی را حتما تجربه کنید. تجربه خود را با گیماتک در میان بگذارید.

منبع: GamingBolt
 

 
بیشتر بخوانید :
زمان انتشار Fallout London اعلام شد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: