شایعه: کپکام Resident Evil را به ایکس‌باکس می‌فروشد

فرانچایز Resident Evil توسط ایکس‌باکس خریداری می‌شود

 

چند روزی است که خبرهای جالبی از ایکس باکس می‌رسد. از قصد خرید نینتدو تا لیستی از بازی‌های لو رفته از این شرکت.

طبق شایعات منتشر شده شرکت ایکس باکس تمایل دارد تا فرانچایز رزیدنت ایول را از کپکام خریداری کرده و آن را انحصارا در سرویس گیم پس خود منتشر کند.

طبق اسناد منتشر شده ایکس باکس قصد داشت تا نینتندو را خریداری کرده و با ایکس باکس ادقام کند. فیل اسپنسر اعتقاد داشته که نینتندو می‌تواند به عنوان تولید کننده نرم‌افزار و بازی گزینه خوبی برای ایکس‌باکس باشد. حال با توجه به اسناد منتشر شده و ایمیل‌های لو رفته از فیل اسپنسر که متعلق به سال ۲۰۲۰ هستند، به نظر می‌رسد مایکروسافت و مدیران ایکس‌باکس اقداماتی برای خرید فرانچایزهای مشهور برای کنسول خود کرده‌اند. از اطلاعات به دست آمده مشهود است که توافقاتی با کپکام بر سر خرید بازی‌هایی مانند رزیدنت ایول و استریت فایتر شده است و کپکام قصد فروش حق امتیاز بازی رزیدنت ایول را داشته است.

اما باید به این نکته توجه داشت که برگ برنده کپکام همین فرانچایز رزیدنت ایول است و در صورت درست بودن این شایعات برنامه کپکام با فروش رزیدنت ایول و استریت فایتر برای آینده چه بوده است. هرچند که اطلاعاتی دقیقی درباره این موضوعی درز نکرده و هنوز مشخص نیست این شایعات تا چه مقدار به واقعیت نزدیک هستند اما فکر اینکه مایکروسافت و ایکس‌باکس تا کجا برای خرید شرکت‌ها و بازی‌های دیگر پیشرفته‌اند شاید کمی ترسناک باشد.

 

 

منبع: گیماتک

 

 
بیشتر بخوانید :
از برنامه‌های محتوای سال دوم بازی The Texas Chain Saw Massacre رونمایی شد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: