Galexy Tab A9 در تاریخ 13 مهرماه معرفی می‌شود

قرار است تبلت گلکسی تب A9 سامسونگ در تاریخ 13 مهرماه معرفی شود

طبق اخبار منتشر شده قرار است سامسونگ به زودی از گلکسی تب A9 رونمایی کند. سامسونگ قرار است در هند محصولات جدیدش را معرفی کند که یکی از این محصولات Galexy Tab A9 است. A9 یک تبلت پایین رده خواهد بود که از چیپ هلیو G99 بهره می‌گیرد. همچنین این تبلت مجهز به نمایشگر با رزولشن HD خواهد بود.

براساس تیزری که در آمازون منتشر شده از تبلت A9 در تاریخ ۵ اکتبر(۱۳مهر ماه) رونمایی می‌شود.باید توجه داشت در تیزری که تاریخ 5 اکتبر در آن به‌چشم می‌خورد، با حاشیه‌های نسبتاً زیاد اطراف نمایشگر یک تبلت در پس‌زمینه و همچنین دوربین اصلی تکی روبه‌رو هستیم و این درحالی است که در رندرهایی که از تبلت‌های سری گلکسی تب S9 FE فاش شده است، دوربین اصلی دوگانه و حاشیه‌های کم صفحه‌ نمایش جلب توجه می‌کند.

چند روز پیش تبلت گلکسی تب A9 در دیتابیس گوگل پلی کنسول رؤیت شد و برخی مشخصات آن را در اختیار ما قرار داد. تبلت A9 ئامسونگ با شماره مدل SM-X115، یک نمایشگر LCD با رزولوشن 800 در 1340 پیکسل دارد و قدرت آن را تراشه 8 هسته‌ای هلیو G99 مدیاتک تأمین خواهد کرد. همچنین خریداران به 4 گیگابایت رم دسترسی پیدا می‌کنند.

A09 قادر به پشتیبانی از شبکه ارتباطی 4G است و بطور پیش فرض اندروید ۱۳ را اجرا می‌کند. احتمالا در کنار این محصول جدید سامسونگ باید منتظر تبلت A9 پلاس هم باشیم. این دستگاه به تراشه های قدرتمندتر و همینطور به مودم 5G مجهز خواهد بود.

در کنار این دو محصول همچنین باید انتظار معرفی تبلت‌های سری گلکسی تب S9 FE را هم داشته باشیم. 

 

 

منبع: گیماتک

 

 

 

 
بیشتر بخوانید :
به‌زودی دو طرح اشتراکی جدید به ایکس اضافه می‌شود

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: