احتمال اضافه شدن کاراکتر Ghostface به بازی Mortal Kombat 1 در قالب DLC

احتمال اضافه شدن کاراکتر Ghostface به بازی Mortal Kombat 1 در قالب یک DLC وجود دارد.

 

دیتاماینرها توانسته‌اند در بازی Mortal Kombat 1 به شواهدی مبنی بر حضور شخصیت نمادین فیلم‌های جیغ (Scream) برسند.

ندررلم توسعه دهنده بازی مورتال کمبت همیشه برنامه‌های جالبی برای بازی خود داشته است. حضور شخصیت‌های مهمان از بازی‌ها و فیلم‌های مختلف که در گذشته در این فرانچایز مشاهده شده جای تعجب برای تکرار این موضوع باقی نمی‌گذارد.

می‌دانیم که سازندگان مورتال کمبت در حال کار بر روی DLC معرفی شده خود هستند که شامل Peacemaker، Homelande و Omniman می‌شود. اما به‌نظر می‌آید این‌ها تنها کارکترهایی نباشند که به بازی‌ اضافه خواهند شد. برطبق اطلاعات منتشر شده اخیرا دیتاماینرها توانستند به فایل‌هایی دست یابند که شواهدی از حضور شخصیت‌های دیگر در مورتال کمبت ۱ را نشان می‌دهد که امکان دارد در آینده نزدیک به این بازی اضافه شوند. در این لیست شخصیت Cassie Cage و Jade  و همچنین شخصیت های مهمانی همانند Conan the Barbarian و Screms Ghostface دیده می‌شود.

ادبودن خالق مجموعه مورتال کمبت تصویری در پلتفرم توییتر منتشر کرده که در آن شخصیت‌های فیلم‌های ترسناک را نشان می‌دهد که روی صورت برخی از آن‌ها با علامت سوال و برخی با تیک نشانه‌گذاری شده است.

 

 

جالب است که شخصیت‌هایی که روی صورتشان نشان تیک درج شده قبلا در مجموعه مورتال کمبت حضور داشته‌اند. Scream’s Ghostface نیز در گروه کارکترهایی است که بر روی صورتش علامت سوال نقش بسته است.

البته در حال حاضر می‌توانید لیست شخصیت‌های حاضر در مورتال کامبت ۱ را از اینجا مشاهده کنید.

 

 

منبع: گیماتک

 

 
بیشتر بخوانید :
تولید ۱۰ میلیون نینتندو سوییچ ۲ برای عرضه در نخستین سال مالی

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: