مقایسه EA Sports FC 24 روی پلتفرم‌های مختلف

بازی EA Sports FC 24 روی کدام یک از پلتفرم‌ها عملکرد بهتری دارد؟

 

آخرین شبیه ساز منتشر شده از شرکت EA Sports با نام جدید خودش یعنی EA Sports FC 24 اخیرا بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۵، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس و پی‌سی در دسترس پلیرها قرار گرفته است. در این مقاله از رسانه سرگرمی گیماتک به بررسی و مقایسه عملکرد EA Sports FC 24 بر روی کنسول‌های مختلف می‌پردازیم. در ادامه با گیماتک همراه باشید.

 

قطعا یکی از بهترین بازی‌های ورزشی شبیه ساز فوتبال شرکت الکترونیک آرتس می‌باشد که در آخرین نسخه خود با تغییر نام منتشر شد. بازی فیفا با نام جدید خودش یعنی EA Sports FC 24 بر روی پلی استیشن وایکس باکس سری ایکس، سری اس تنها شامل یک حالت گرافیکی می‌شود. تنظیمات گرافیکی این بازی روی سری ایکس و پلی استیشن ۵ کاملا یکسان می‌باشد. نسخه سری اس این بازی یک سری کاستی‌ها در زمینه جزئیات گرافیکی مثل مدل شخصیت‌ها دارد. روی کامپیوترها (پی سی) این امکان وجود دارد که با اجرای EA Sports FC 24 با حداکثر تنظیمات، کیفیت بصری بهتری را نسبت به پلی استیشن ۵ و سری ایکس داشته بگیرید. البته باید توجه کرد که این برتری‌ها بسیار محدود هستند. در زمینه رزولوشن بازی، هر دو نسخه ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن ۵ این بازی را با وضوح تصویر 4K (2160p) متغیر اجرا می‌کنند. ایکس باکس سری اس هم بازی را با وضوح تصویر ۱۴۴۰p متغیر به اجرا درمی‌آورد. در زمینه نرخ فریم هم هر سه کنسول نرخ فریم ۶۰ فریم بر ثانیه را هدف می‌گیرند و در اکثر مواقع به هنگام گیم‌ پلی موفق به حفظ این نرخ فریم می‌شوند. البته سینماتیک‌های بازی روی کنسول‌ها نرخ فریم ۳۰ را دارند، اما روی PC می‌توانید به نرخ فریم بالاتری در هر دو زمینه دست پیدا کرد.

 

 

 

بازی EA Sports FC 24 اولین بازی در این سری با این نام محصوب می‌شود، چرا که قرارداد ناشر مجموعه بازی‌های فیفا یعنی Electronic Arts با فدراسیون بین‌المللی فوتبال FIFA پس از عرضه FIFA 23 به پایان رسید. این بازی در حال حاضر برای کنسول‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پلتفرم PC منتشر شده است.

شما می‌توانید سایر اخبار و بررسی بازی‌های ویدئویی را از صفحه اصلی وب‌سایت گیماتک بخوانید. همچنین می‌توانید برای پیگیری سایر اخبار در حوزه ویدئوگیم به پیج اینستاگرام و کانال تلگرام گیماتک بپیوندید.

 

 

منبع: گیماتک

 

 
بیشتر بخوانید :
بازی Marvel’s Blade به عنوان یک بازی انحصاری معرفی نشده است

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: