بازی Hitman: Blood Money Reprisal برای Switch ،iOS و Android در راه است

بازی Hitman: Blood Money Reprisal برای Switch ،iOS و Android معرفی شد

 

بازی Hitman: Blood Money Reprisal اثری با ویژگی‌های بهبود یافته است که قرار است در پاییز امسال برای Android و iOS و در زمستان برای Switch عرضه شود.

استودیوی آی‌او اینتراکتیو (IO Interactive) ، در یک همکاری با فرال اینتراکتیو (Feral Interactive)، بازی Hitman: Blood Money Reprisal را برای Switch ،iOS و Android به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد IO Interactive معرفی کرده‌اند. این بازی قرار است ابتدا برای iOS و Android در پاییز و پس از آن در زمستان امسال برای Switch منتشر می‌گردد.

سازندگان توضیحات کلی‌ و  جالبی برای این بازی ارائه کردند، به گفته آنان:

 

این یک نسخه درخشان از بازی مخفی کاری کلاسیک Hitman: Blood Money برای پلتفرم‌های جدید است و همراه با مجموعه‌ای از پیشرفت‌ها ارائه می‌شود که ویژگی‌های جدید قدرتمندی مانند Instinct Mode، یک نقشه کوچک همیشگی و مجموعه‌ای گسترده از پیشرفت‌های گیم‌پلی الهام گرفته از بازی‌های دیگر در این سری را ارائه می‌دهد. ۱۲ مأموریت سندباکس، فرصت‌های بی‌پایان برای آزمایش با مسیرهای مختلف موفقیت را ارائه می‌دهند.
از محیط‌های پالایش‌شده اپرای پاریس گرفته تا خیابان‌های شلوغ نیواورلان، نحوه اجرای مأموریت‌های مامور ۴۷ به عهده بازیکن است. چه یک اعدام کاملاً عمومی باشد، یک کشتار خاموش بدون شاهد یا یک تصادف تأسف‌بار، یک زرادخانه سخاوتمندانه از ابزار، سلاح، لباس مبدل و اشیاء همیشه برای کمک به تصمیم‌گیری در دسترس هستند.
به عبارت دیگر، Hitman: Blood Money Reprisal یک نسخه بهبودیافته از بازی کلاسیک Hitman: Blood Money است که برای پلتفرم‌های جدید منتشر می‌شود.

 

 

دانلود تریلر

 

منبع: گیماتک

 

 

 
بیشتر بخوانید :
منتظر بازی Horizon Forbidden West Complete Edition در ۲۱ مارس برای PC باشید

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: