بازی GTA 6 نیامده، در استرالیا رده‌بندی سنی شد

بازی GTA 6 هنوز نیامده در در استرالیا رده بندی سنی را دریافت کرده است. به نظر می‌آید هیئت رده‌بندی بازی‌ها در استرالیا به GTA 6 امتیاز MA15+ داده که نسبت به نسخه قبلی بازی یعنی GTA 5 با امتیاز MA18+ ملایم‌تر است.

رده‌بندی سنی Grand Theft Auto 6 در وبسایت Australian Classification ظاهر شده است. نام این بازی که ظاهراً از تاریخ ۲ آوریل (۱۳ فروردین) در این وبسایت قرار گرفته، هم‌اکنون به عنوان یک محصول MA15+ برای انتشار در استرالیا رده‌بندی شده است. رتبه یاد شده نشان می‌دهد که بازی مورد بحث دارای صحنه‌های جنسی و مصرف مواد مخدر گسترده خواهد بود. جالب اینجاست که هم Grand Theft Auto 5 و هم Grand Theft Auto Online با رده‌بندی‌های بسیار سخت‌گیرانه‌تری مواجه بودند و استرالیا به آن‌ها امتیاز MA18+ را داده بود. این رتبه تا حد زیادی به لطف توصیف بازی از مصرف مواد مخدر است که هیئت رده‌بندی استرالیا آن را به عنوان یک عامل تأثیرگذار بر بازیکنان فهرست کرده بود.

مشخص نیست که آیا لیست شدن GTA 6 در این وبسایت، قانونی بوده یا حاصل از یک اشتباه فردی است، اما این احتمال وجود دارد که شرکت راکستار گیمز (Rockstar Games) به زودی بازی جدید خود را معرفی کند.

عنوان (GTA 6) Grand Theft Auto 6 در اوایل سال جاری هدف یک افشاگری بزرگ قرار گرفت. با این حال، فردی که اطالاعات بازی را لو داده بود، از نظر روانپزشکی برای محاکمه در وضعیت مناسبی قرار ندارد.

 

 

منبع: گیماتک

 

 

 
بیشتر بخوانید :
سم هاوسر: GTA VI محدودیت‌های عناوین جهان باز را به چالش خواهد کشید

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: