هر اطلاعاتی که باید از Lords of the Fallen بدانید

اطلاعاتی از بازی Lords of the Fallen

 

در این مقاله از وبسایت گیماتک قصد داریم تا به بررسی بازی Lords of the Fallen بپردازیم و تمامی اطلاعات در دسترس از این بازی را بررسی کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

 

نمرات بازی Lords of the Fallen

در حال حاضر این بازی از مجموع ۱۸ نقد برای نسخه پلی استیشن نمره ۷۲ و بر اساس ۳۳ نقد برای پی‌سی نمره ۷۵ را دریافت کرده است. البته هنوز نمرات ایکس باکس منتشر نشده، اما به نظر می‌رسد نظرات درباره بازی تقریبا ضد و نقیض است.

استودیو Hexworks چند روز پیش اعلام کرد که با استفاده از قابلیت تریگرهای تطبیق پذیر دوال سنس، هر نوع سلاح در بازی لردز آو د فالن حس متفاوتی به بازیکنان القا می‌کند. هپتیک فیدبک نیز حس هر حمله سبک و سنگین را به خوبی به بازیکنان منتقل خواهد کرد.

 

 

Lords of the Fallen دارای دو جهان است که به لطف مکانیک دنیای دوگانه آن، بازیکنان می‌توانند قلمرو Axiom و قلمرو Umbral، سرزمین مردگان، را کاوش کنند. هر بار که در Axiom بمیرید، دقیقا در همان نقطه در Umbral احیا خواهید شد، جایی که شانس بازگشت به دنیای زندگان را خواهید داشت. در ادامه به برخی از نظرات منتقدان اشاره خواهیم کرد:

زمانی که به تیتراژ پایانی بازی لردز آو د فالن رسیدم، به جز خوشحالی از پایان کار، هیچ حس لذت دیگری نداشتم که مایه شرمساری است، زیرا نیمه اول آن من را برای آنچه در ادامه وجود داشت، هیجان‌زده کرده بود. جهان زیبا، مکانیک دو قلمروی متمایز، صداگذاری عالی و نبردی که شما را با چالش‌های مصنوعی درگیر نکند، احساس خوبی ایجاد می‌کند. اما Lords of the Fallen نمی‌تواند فراتر از آن تاثیرگذار باشد، در عوض هرچه بیشتر به سفر ماجراجویان Mournstead می‌رسید، ناامید‌تر می شوید.

Game Informer – نمره ۶۰ از ۱۰۰

این بازی شامل بهترین باس‌فایت‌های در تاریخ این ژانر می‌شود، اما متاسفانه دشواری‌های بازی در مکان‌های اشتباه ناهماهنگی زیادی دارد.

PC Gamer – نمره ۷۹ از ۱۰۰

Lords of the Fallen یکی از بهترین عناوین در ژانر سولز لایک است و ایده جدید آن که بین دو جهان برای حل معماها و کشتن دشمنان جریان دارد، بسیار درگیرکننده و عالی است. این مفهوم متاسفانه با مسائل فنی بسیار آزاردهنده و باس فایت‌های ضعیف، اما بهترین مناطق قابل کاوش و ساخت و سازهای خارق‌العاده این کاستی‌ها را جبران می‌کند.

IGN – نمره ۸۰ از ۱۰۰

این بازی ظرافت‌ عناوین فرام سافتور را ندارد و با دنبال کردن کلیشه‌های ژانر سولز لایک و مشکلات عملکردی، ناامیدکننده ظاهر می‌شود.

Eurogamer – نمره ۴۰ از ۱۰۰

 

بازی از قفل DRM استفاده نمی‌کند

به نظر می‌رسد که نسخه پی‌سی Lords of the Fallen از مشکلات فنی زیادی رنج می‌برد و طرفداران نگران استفاده از قفل DRM بودند. اکنون استودیو Hexworks در توییتر اعلام کرده است که آن‌ها برای لردز آو د فالن از نرم افزار ضد سرقت دنوو استفاده نکرده‌اند که یعنی خود این توسعه دهنده مقصر مشکلات فنی بازی است.

در واقع مشکلات فنی بسیاری در هر سه نسخه از Lords of the Fallen دیده می‌شود و استودیو Hexworks در تلاش است که با به روزرسانی‌های مختلف، اوضاع بازی را بهتر کند. با وجود اینکه طرفداران ژانر سولز لایک به شت چشم انتشار لردز آو د فالن بودند، اما به شما پیشنهاد می‌کنیم برای تجربه و خرید آن، چند هفته صبر کنید.

 

the lords of the fallen

 

نقد‌های Lords of the Fallen در استیم چندان درخشان نیست

بازی با بیش از ۲۰۰۰ نقد ثبت شده برای Lords of the Fallen در حال حاضر بازی با امتیاز کلی ۶/۱۰ در استیم قرار دارد.

بررسی‌های ثبت شده برای آن بیشتر به دلیل مشکلات عملکردی است تا نحوه اجرای خود بازی. در حالی که البته برخی بررسی‌های منفی در مورد بخش Co-op و سایر ویژگی‌های این چنینی بحث می‌کنند، اکثریت نقدها مربوط به لانچ بد بازی روی کامپیوتر و مشکلات دیگر از این قبیل هستند.

بازیکنان از خرابی‌ها، اختلال در عملکرد کنترلر، بی‌ثباتی نرخ فریم و سایر مشکلاتی که مانع از تجربه بی‌نقص Lords of the Fallen می‌شود اشاره کردند. از سوی دیگر، به نظر می رسد که نظرات مثبت از طرف طرفدارانی است که خودشان این مشکلات را نداشته‌اند و در عوض به گیم پلی بازی که برایشان لذت بخش است اشاره می‌کنند.

Hexworks با پیشنهاداتی به بررسی‌های مربوط به عملکرد فنی پاسخ داده است. توسعه‌دهنده از بازیکنانی که مشکل نرخ فریم دارند خواسته که سعی کنند تنظیمات گرافیکی درون بازی را به‌طور خودکار تنظیم کنند.

برخی از کاربران حتی نتوانسته‌اند از منوی اصلی عبور کنند و تیم توسعه‌دهنده نحوه ارسال گزارش اشکالات بازی را برای کمک به سرعت بخشیدن بهبود این مشکلات در بخش نقد‌ها توضیح می‌دهد.

بازی Lords of the Fallen در تاریخ ۱۳ اکتبر (۲۱ مهر) برای پی‌سی‌، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ به بازار عرضه شده است.

تعویض انجین بازی در نهایت باعث افت شدید کیفیت فنی بازی شد

Lords Of the Fallen در ابتدا روی آنریل انجین ۴ ساخته شده بود، اما در نهایت با انتقال آن به آنریل انجین ۵، کیفیت بازی بسیار کاهش پیدا کرد.

بر طبق گفته‌‌های یکی از اشخاصی که روی ساخت بازی فعالیت داشته است، پروسه‌ی ساخت آن از سال ۲۰۱۸ آغاز شده و در آن زمان این بازی قرار بود تا توسط یک تیم ۱۰۰ نفره به وسیله‌ی Unreal Engine 4 ساخته شود، اما با ورود به سال ۲۰۱۹، ناشر می‌خواست تا بازی به عنوانی بزرگ‌تر تبدیل شود و ۳۰۰ نفر دیگر از سراسر دنیا به تیم ساخت بازی ملحق شدند تا روی آن کار کنند.

طبق گفته‌ی این شخص، شرکت CI Games و Hexworks به خاطر رقابت با عناوین استودیوی فرام‌سافتور (FromSoftware) خواستند تا این بازی روی موتور آنریل انجین ۵ تولید شود و درخواست آن‌ها زمانی بیان شد که بازی در اواسط پروسه‌ی ساخت در سال ۲۰۲۲ قرار داشت. اعضای تیم تجربه‌ی کمی برای استفاده از موتورگرافیکی جدید داشتند و همین باعث شد مقدار زیادی از کیفیت بازی، مبارزات روان و حتی گرافیک آن کاهش پیدا کند.

او ادامه داد که اولین ویدیوهایی که در سال‌های قبل از تغییر انجین به پلیرها نشان داده می‌شد همگی واقعی بودند زیرا که همگی روی نسخه چهارم ساخته شده بودند، اما درنهایت با این جابه‌جایی، بازی افت کیفیت شدیدی را متحمل شد. آن‌ها حتی این عنوان را بدون بهینه‌سازی منتشر کردند و هنگامی که درخواست داشتند تا یک سال دیگر روی آن کار کنند با جواب منفی از سوی ناشر مواجه شدند.

این سازنده در نهایت ادامه داد که دو بسته‌ی گسترش دهنده برای بازی عرضه خواهد شد که یکی از آن ها Morpheus نام دارد و دومی هنوز در مراحل اولیه‌ی طراحی و ساخت است. همچنین، در حال حاضر، تیم سازنده‌ شبانه روز در تلاش است تا بازی را بهبود دهد و آن را به عنوانی که به پلیرها وعده داده شده بود، تبدیل کند.

 

منبع: گیماتک

 

 

 
بیشتر بخوانید :
فضای ذخیره سازی پلی استیشن ۵ اسلیم قابل ارتقا است

اشتراک گذاری:

2 thoughts on “هر اطلاعاتی که باید از Lords of the Fallen بدانید”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: