تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم Oppenheimer اعلام شد

شرکت یونیورسال پیکچرز تاریخ انتشار نسخه با کیفیت فیلم Oppenheimer نولان را اعلام کرد.

 

فیلم Oppenheimer کریستوفر نولان که توانسته بهترین عملکرد را از لحاظ تجاری داشته باشد به زودی در زمرده فیلم‌های منتشر شده در شبکه نمایش خانگی قرار خواهد گرفت.

فیلم اوپنهایمر یکی از موفق‌ترین فیلم‌ها در گیشه و بعد از دوران اپیدمی کورنا محصوب می‌شود. این فیلم بیش از ۹۴۲ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش داشته، که این فروش شامل بیش از ۳۲۳.۷ میلیون دلار در گیشه آمریکای شمالی و ۶۱۸.۳ میلیون دلار در گیشه بین‌المللی می‌شود. کریستوفر نولان، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Oppenheimer را بر عهده داشته است. که البته با توجه به سابقه درخشان نولان، انتظار ساخت چنین فیلم شاهکار و موفقی از او می‌رفت.

طبق جدیدترین اخبار منتشر شده از شرکت یونیورسال پیکچرز فیلم Oppenheimer کریستوفر نولان به صورت دیجیتالی و فیزیکی (که شامل نسخه بلوری، 4k و DVD فیلم) است در 21 نوامبر (30 آبان ماه) منتشر می‌شود.

قابل توجه است که یونیورسال پیکچرز تایید کرده که نسخه خانگی یلم Oppenheimer کریستوفر نولان دارای بیش از ۳ ساعت محتوای اضافه است که شامل ویدیوهایی از پشت صحنه ساخت فیلم تا صحبت بازیگران و عوامل فیلم می‌شود.

از جمله هنرمندانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به کیلین مورفی، امیلی بلانت، رابرت داونی جونیور، مت دیمون، فلورنس پیو، رامی ملک، بنی سفدی، جاش هارتنت، دین دی‌هان، جک کواید، آلدن ارینرایک، دیوید دستمالچیان، دیوید کرامهولتز، کنت برانا، دیلن آرنولد، متیو موداین، کریستوفر دنهام، اسکات گریمز، جیسون کلارک، گری اولدمن، جیمز دارسی، کیسی افلک، مایکل آنگارانو، ماتیاس شوایگهوفر، جاش پک، هریسون گیلبرتسون و اما دومان، اشاره کرد. این فییلم ششمین همکاری کلین مورفی و کریستوفر نولان محصوب می‌شود. جالب است که بدانید نولان بعد از نزدیک به دو دهه همکاری و ساخت ۹ فیلم برای برادران وارنر به علت اختلاف در زمینه اکران سینمایی با این شرکت قطع همکاری کرد و بعد از انجام مذاکرات، یونیورسال پیکچرز حق ساخت و پخش جهانی فیلم را خرید.

فیلم Oppenheimer کریستوفر نولان یکی از مورد انتظارترین فیلم‌هایی است که مخاطبین در انتظار انتشار نسخه با کیفیت خانگی آن بودند. نولان در ابتدا گفته بود که سال‌ها قبل قصد ساخت چنین فیلمی را داشته است اما سرمایه‌گذاران راضی به تولید اثر نمی‌شدند.

نکته قابل توجه دیگر در مورد فیلم Oppenheimer کریستوفر نولان، همزمانی اکران فیلم با فیلم باربی بود.

 

منبع: Variety

 

 

 
بیشتر بخوانید :
تیزر جدید فیلم Gladiator 2 منتشر شد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: