سریال Mr. And Mrs. Smith

تاریخ پخش سریال Mr. And Mrs. Smith از آمازون پرایم اعلام شد

اخیرا آمازون پرایم تاریخ پخش سریال Mr. And Mrs. Smith «آقا و خانم اسمیت» را اعلام کرده است. همانطور که می‌دانید، این سریال بازآفرینی فیلم اکشن کمدی به کارگردانی داگ لیمان محصول ۲۰۰۵ با بازی برد پیت و آنجلینا جولی است.

تمام هر هشت قسمت در تاریخ ۲ فوریه ۲۰۲۴ (۱۳ بهمن) به طور انحصاری در Prime Video در بیش از ۲۴۰ کشور و منطقه در سراسر جهان منتشر خواهد شد. به دلیل اعتصابات دوگانه هالیوود، تاریخ پخش از ماه نوامبر که در ابتدا برنامه ریزی شده بود، به سال ۲۰۲۴ موکول شد.

در ابتدا قرار بود فیبی والر-بریج همراه با دونالد گلاور در سریال آینده شبکه آمازون حضور داشته باشد، ولی اختلاف نظر بین این دو باعث شد که خالق و بازیگر اصلی سریال Fleabag از حضور در سریال Mr. and Mrs. Smith صرف‌ نظر کند.

گلاور فاش کرده است، که مایا ارسکین جایگزین والر بریج شده است. ارسکین بیشتر به خاطر ساخت، بازیگری، تهیه کنندگی و شورانری سریال کمدی PEN15 از شبکه هولو شناخته می‌شود.

در این نسخه از سریال Mr. and Mrs. Smith، دو غریبه تنها برای یک آژانس جاسوسی مرموز کار می‌کنند که به آن‌ها زندگی باشکوهی از جاسوسی، ثروت، سفرهای جهانی و یک خانه رویایی در منهتن ارائه می‌دهد. نکته جالب اینجاست که آن‌ها در هویت‌های جدید در یک ازدواج از پیش ترتیب داده شده به عنوان آقا و خانم جان و جین اسمیت معرفی می‌شوند و هر هفته یک ماموریت پرخطر را انجام می‌دهند. داستان آن‌ها زمانی پیچیده‌تر می‌شود که نسبت به یکدیگر احساس علاقه پیدا می‌کنند.

بیشتر بخوانید :
حضور بازیگر Rushmore در فیلم جدید وس اندرسن

گلاور به عنوان یکی از سازنده‌ها و تهیه‌کنندگان اجرایی سریال Mr. and Mrs. Smith در کنار فرانچسکا اسلون معرفی شده است. اسلون همچنین شورانر سریال نیز خواهد بود. یاریف میلچان و مایکل شیفر از New Regency و جنی رابینز از Wells Street Films نیز تهیه‌کنندگان اجرایی سریال هستند.

 

 

منبع: deadline
 

 

3 Replies to “تاریخ پخش سریال Mr. And Mrs. Smith از آمازون پرایم اعلام شد”

  1. خانم و آقای اسمیت یادش بخیر آنجلینا جولی و برادپیت بودن تو فیلم سینماییش چقدرم قشنگ بود اون فیلم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *