اطلاعات جدید از گوشی تاشو وان پلاس

قرار است اولین گوشی تاشو وان پلاس با نام «Open» چند روز دیگر معرفی و روانه بازار شود. اکنون اطلاعاتی درباره مشخصات دوربین و نمایشگر این گوی منتشر شده است. برای آشنایی بیشتر با تکنولوژی و امکانات گوشی تاشو وان پلاس در ادامه با گیماتک همرا باشید.

گوشی تاشو وان پلاس Open دارای نمایشگر بیرونی 6.31 اینچی و نمایشگر داخلی 7.82 اینچی با روشنایی 2800 نیت است. این گوشی یک ماژول بزرگ و برآمده دوربین دارد که بیش از یک سوم فضای پشتی دستگاه را اشغال کرده است.

 گوشی تاشو وان پلاس دارای دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با سنسور سونی LYTIA-T808 و دوربین‌های 48 مگاپیکسلی اولترا واید و 64 مگاپیکسلی تله‌فوتو با زوم سه برابری است. گفته شده که این سنسور سونی را می‌توان با سنسور یک اینچی سونی IMX989 مقایسه کرد که در بسیاری از گوشی‌های اندرویدی بالارده چینی به‌کار گرفته شده است. سنسورهای دیگر این گوشی «سونی مدل IMX581» (اولترا واید) و «آمنی‌ویژن مدل OV64B» (تله‌ فوتو) هستند.

مشخصات نمایشگرهای گوشی تاشو وان پلاس Open

ظاهراً گوشی تاشو وان پلاس Open دارای یک نمایشگر بیرونی 6.31 اینچی با پوشش شیشه‌ای «سرامیک گارد» است. گفته شده است که این شیشه به نسبت گوریلا گلس ویکتوس، 20 درصد مقاومت بیشتری در برابر ضربه دارد. نمایشگر بیرونی نیز نسبت تصویر 20:9 دارد که معادل اکثر گوشی‌های هوشمند غیرتاشو جدید است.

نمایشگر داخلی وان پلاس Open، یک پنل 7.82 اینچی است. به نظر هر دو نمایشگر روشنایی حداکثری 2800 نیت داشته باشند. نمایشگر داخلی این گوشی حتی از دو پرچمدار گلکسی اس 24 و وان پلاس 12 نیز روشن‌تر است.

پیش از این اعلام شده بود که گوشی تاشو وان پلاس در دو رنگ سبز (Emerald Dusk) و سیاه (Voyager Black) عرضه می‌شود.

انتظار می‌رود گوشی تاشو وان پلاس Open همان اوپو فایند N3 با برندی متفاوت باشد. این دستگاه به‌تازگی معرفی شده است.

 

 

منبع: گیماتک

 

 

 
بیشتر بخوانید :
با بهترین گوشی‌های گیمینگ شیائومی آشنا شوید

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: