جوکر متفاوت سه‌گانه Batman: Arkham از زبان مارک همیل

مارک همیل برای نخستین بار در سال ۱۹۹۲ در Batman: The Animated Series نقش جوکر را بازی کرد و به سرعت به کاراکتر محبوب طرفداران تبدیل شد. او به خاطر برداشت هولناک و در عین حال هیجان‌انگیزش از این شخصیت، نقشی مقابلی فوق‌العاده برای کوین کانروی، بازیگر فقید بتمن به یکی از بهترین جوکرهای تاریخ تبدیل شد.

بی شک Arkham City یکی از بهترین مجموعه‌های بازی بتمن می‌باشد. یک تجربه متفاوت نسبت به بازی‌های قبلی بتمن، بازی‌ای اکشن در عین حال دارک ولی هیجان انگیز و مهیج. بازی‌ای که در آن باید با گجت‌های بتمن به خوبی آشنایی پیدا کنید تا بتوانید بازی را به نحو احسنت به پیش ببرید.

جدیدا، با دوازدهمین سالگرد Batman: Arkham City، مارک همیل در توییتر پستی به اشتراک گذاشت تا دیدگاه‌های خود را در مورد جوکر در طول سال‌ها، و اینکه چگونه سری بازی مشهور Batman Arkham به او اجازه می‌دهد یک «جوکر کاملاً جدید» باشد را بیان می‌کند.

همیل در پاسخ به توییتی در رابطه با دوازده سالگی بتمن آرکام سیتی گفت:

دوازده سال و یک روز از انتشار آرکام سیتی می‌گذره. در طول این مدت هیچ خبری از استانداردها و محدودیت‌های تلویزیونی نبود. بازی روی بزرگسالان تمرکز کرده بود و سه‌گانه آرکام تاریک و به شدت خشن بود و این به من اجازه داد که یک جوکر کاملا جدید را خلق کنم

بازی محبوب Arkham City به تازگی دوازده سالگی خود را جشن گرفت و شما می‌توانید باندل سه‌گانه‌ محبوب بتمن را که به تازگی تخفیف بسیار خوبی در استیم دریافت کرده تهیه کنید.

 

منبع: theGamer

 

 

 
بیشتر بخوانید :
ساخت فیلم بتمن ۲ رسما تایید شد

اشتراک گذاری:

One thought on “جوکر متفاوت سه‌گانه Batman: Arkham از زبان مارک همیل”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: