بازیکنان Forza Horizon 5 بیشتر از ۳۴ میلیون نفر هستند

بازی Forza Horizon 5 بعد از گذشت ۲ سال هنوز محبوب است.

 

 

بازی Forza Horizon 5 یکی از محبوب‌ترین بازی‌های استودیوی پلی‌گراند گیمز به شمار می‌رود، چرا که با گذشت تقریبا دو سال از زمان انتشار همچنان از محبوبیت بالایی بین طرفداران برخوردار است.

با وجود اینکه شبیه ساز ریسینگ استودیوی Turn 10 یعنی بازی Forza Motorsport در دسترس است، بازی Forza Horizon 5 همچنان به رکوردشکنی خود ادامه می‎‌دهد.

طبق توییت منتشر شده توسط کاربر Snap Blast PLAY ،تعداد بازیکنان این اثر از مرز ۳۴ میلیون گیمر عبور کرده و همچنان در حال افزایش است.

بازی Forza Horizon 5 پیش‌تر هم توانست بود به رکورد ۳۰ میلیون بازیکن دست یابد. این رکورد در ماه مه سال جاری میلادی برای این بازی ثبت شده است.

عنوان بازی Forza Horizon 5 در نوامبر سال ۲۰۲۱ برای کنسول‌های ایکس‌ باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و همچنین پی سی منتشر شد. همچنین این بازی با بیش از ۱۰ میلیون بازیکن، بزرگ‌ترین عرضه‌‌ی هفته اول برای یک عنوان ایکس‌ باکس و تاریخ Game Pass را ثبت کرد.

Forza Horizon 5 در حال حاضر سریع‌ترین فروش یک بازی فرست پارتی ایکس باکس در بریتانیا محسوب در کارنامه خود دارد. ظاهرا استودیوی سازنده بازی Forza Horizon 5 قصد ساخت دنباله‌ای برای این بازی ریسنگ را دارد. این موضوع را می‌توان با توجه به انتشار یک فهرست شغلی که در سال گذشته توسط استودیوی سازنده بازی منتشر شد فهمید. البته سازندگان بازی Forza Horizon 5 هنوز ساخت ادامه این بازی را به‌طور رسمی تایید نکرده‌اند.

منبع: GamingBolt

 

 

 
بیشتر بخوانید :
ایکس باکس در مراسم The Game Awards 2023 حضور دارد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: