ریمیک Max Payne 1 و 2 ساخته می‌شود

شاهکار رمدی، بازسازی خواهد شد.

 

بدون شک بازی مکس پین ۱ و ۲ از شاهکارهای دنیای گیم به حساب می‌آید. حالا در جدیدترین اخبار حوزی بازی و سرگرمی مطلع شدیم که استودیوی رمدی در جلسه اخیری که با سهامداران داشته است اعلام کرده که بازسازی بازی مکس پین ۱ و ۲ آماده است تا وارد پروسه تولید شود.

استودیوی رمدی طی جلسۀ اعلام کرد:

ریمیک Max Payne 1 & 2 حالا آماده برای ورود به مرحلۀ تولید است. ما سرانجام متوجه شدیم که مقیاس و استایل کلی بازی باید چگونه باشد و حالا یک تیم بسیار منظم و سازمان‌یافته را در اختیار داریم که روی آن کار می‌کند.

هنوز مشخص نیست که ریمیک دو بازی اول سری Max Payne چگونه خواهند بود، اما این دو بازسازی در یک بسته عرضه خواهند شد و این احتمال وجود دارد که داستان آن‌ها در قالب یک بازی و به صورت پشت سر هم روایت شود. سم لیک که در Max Payne 1 در نقش کاراکتر اصلی بود درباره این بازی اینگنونه احضار نظر کرده است که شاید مکس پین ۱ با شرایط سختی ساخت شد و ما در آن زمان بودجه کافی برای ساخت یک بازی را نداشتیم، اما خروجی کار کاملا فراتر از انتظار ما بود. خوشحالیم که توانستیم یک شاهکار خلق کنیم.

بعد از فروش امتیاز نسخه سوم مکس پین به راک استار دیگر نسخه‌‌ای از این بازی ساخته نشد، زیرا راک استار نتوانست نسخه‌ای بهتر از مکس پین ۱ و ۲ بسازد.

 

 
بیشتر بخوانید :
بسته الحاقی مهم Alan Wake 2

اشتراک گذاری:

One thought on “ریمیک Max Payne 1 و 2 ساخته می‌شود”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: