استودیوی سازنده Alan Wake 2 از اپیک گیمز تشکر کرد

استودیوی بازی سازی رمدی، خالق بازی الن ویک ۲ اعتقاد دارد که اپیک گیمز باعث شد بازی Alan Wake 2  به‌‌شیوه‌ای‌ که این استودیو دوست دارد تولید و عرضه شود.

همزمان با ورود بازی Alan Wake 2 به فهرست آثار تحسین شده سال ۲۰۲۳ و واکنش مثبت منتقدان و طرفداران، سازندگان بازی به تمجید از شرکت اپیک گیمز برای نقش مفیدی که در روند ساخت این بازی داشت پرداختند.

Thomas Puha، مدیر ارتباطات شرکت Remedy Entertainment طی پیامی در مورد نقش اپیک گیمز در روند ساخت بازی Alan Wake 2 در پلتفرم توییتر چنین گفت که این شرکت «حامی و همراه بوده است» و این آزادی را به رمدی داد تا بتواند آن‌چیزی‌ را که مدنظرشان است بسازند.

Puha در ادامه گفت:

«آن‌ها به ما اجازه دادند تا بتوانیم آن‌چیزی‌که در ‌ذهنمان است را بسازیم و در تمام مسیر حامی ما بوده‌اند. بخش تولید اپیک گیمز کار خود را به بهترین شکل انجام دادند. آن‌ها اهمیت زیادی برای بازی قائل هستند. هیچ‌وقت اتفاق نیافتاده بود که من تا این اندازه بازخورد خوب دریافت کنم و شاهد زیاد بازی کردن تولیدکنندگان به‌طور مداوم باشم.»

بازی Alan Wake 2 اکنون روی پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی‌سی در دسترس است و قرار است تا سال آینده دو بسته‌الحاقی برای این اثر منتشر شود. همچنین آنطور که قبلا اعلام شده این بازی فقط به‌صورت دیجیتالی به ‌فروش می‌رسد و نسخه فیزیکی از آن وجود ندارد.

 

 

منبع: GamingBolt

 

 

 
بیشتر بخوانید :
عنوان Alan Wake 2 در مسیر جبران بودجه خود دارد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: