پشتیبانی از بازی‌های Battlefield روی PC به پایان رسید

EA در انجمن رسمی Battlefield 1 اعلام کرد، خدمات آنلاین Battlefield 1، Battlefield 5 و Star Wars Battlefront 2 را برای بازیکنان ویندوز ۷، ۸ و ۸.۱ به پایان خواهد رسید.

آنطور که یکی از مدیران انجمن EA گفته، علت پایان دادن به پشتیبانی از این بازی‌ها بخاطر عدم پشتیبانی شرکت مایکروسافت از نسخه‌های قدیمی ویندوز در اوایل سال جاری است. در این رابطه باید گفت که مایکروسافت به‌روزرسانی های امنیتی و پشتیبانی فنی ویندوز ۷ را در ژانویه ۲۰۲۰ (دی ۱۳۹۸) پایان داد، در حالی که پشتیبانی از ویندوز ۸.۱ در ژانویه ۲۰۲۳ (دی ۱۴۰۱) به پایان رسید.

طرفداران هنوز هم می‌توانند Battlefield 1، Battlefield 5 و Star Wars Battlefront 2 را بر روی سیستم‌ عامل‌های مدرن‌تر مایکروسافت یعنی ویندوز ۱۰ و ویندوز ۱۱، بازی کنند و از تجربه آن لذت ببرند.

در اوایل ماه اکتبر بود که توسعه‌دهندگان DICE و EA یک تریلر از عنوان فعلی سری، Battlefield 2042 منتشر کردند که محتوای فصل ششم بازی را به نمایش می‌گذاشت. استودیو DICE چند سال گذشته را به پشتیبانی از بتلفیلد ۲۰۴۲ ادامه داد و دوباره آن‌ را با محتوای جدید، آخر هفته رایگان در استیم و تخفیفات گسترده بین بازیکنان محبوب کرد. به طوری که دو هفته قبل تعداد بازیکنان همزمان در استیم به بیش از ۱۰۰ هزار نفر رسیده بود.

طبق اطلاعات منتشر شده در حال حاضر استودیوهای DICE، Ripple Effect و Ridgeline روی پروژه‌های مختلفی از Battlefield کار می‌کنند. گفته می‌شود همزمان با انتشار نسخه جدید این بازی، یک نسخه بازسازی شده از نسخه های قبلی نیز در دست ساخت قرار خواهد گرفت.

 

 

منبع: GamingBolt

 

 

 
بیشتر بخوانید :
دسته کنسول جدید نینتندو احتمالا دچار دریفت نخواهد شد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: