هنرنمایی ونسا کربی و سیدنی سوئینی در فیلم جدید Eden

آخرین اخبار سینما حاکی از آن است که ونسا کربی و سیدنی سوئینی جایگزین آلیسیا ویکاندر و دیزی ادگار جونز در فیلم Eden شدند.

اکنون خبرهای تازه‌ای از فیلم Eden به کارگردانی ران هاوارد، به گوش می‌رسد. ونسا کربی، بازیگر نامزد جایزه اسکار و سیدنی سوئینی، هنرپیشه نامزد جایزه اِمی جای آلیسیا ویکاندر و دیزی ادگار جونز را در فیلم مهیج بقامحور Eden به کارگردانی ران هاوارد خواند گرفت.

هنوز مشخص نیست که چرا آلیسیا ویکاندر و دیزی ادگار جونز تصمیم به ترک پروژه گرفتند. جود لا، آنا د آرماس و دانیل برول، نیز در این فیلم به ایفای نقش خواهند پرداخت.

ونسا کربی با ایفای نقش شاهدخت مارگارت در سریال The Crown (تاج) بسیار خوش درخشید و سیدنی سوئینی با نقش کیسی هاوارد در سریال Euphoria (سرخوشی) به شهرت رسید. پیش از فیلم Eden سیدنی سوئینی در فیلم کمدی عاشقانه Anyone But You (هرکسی جز تو) و ونسا کربی در فیلم بیوگرافی Napoleon (ناپلئون) هنرنمایی کرده‌اند.

ران هاوارد کارگردانی و تهیه کنندگی فیلم بهشت «Eden» را عهده‌دار است. و فیلم‌نامه آن را با همکاری نوآ پینک به رشته تحریر درآورده است. ران هاوارد برای بیش از یک دهه مشغول توسعه این پروژه بوده است.

انتظار می‌رود که تولید فیلم بهشت در ماه نوامبر در ایالت کوئینزلند واقع در کشور استرالیا آغاز شود. فیلم Eden براساس یک معمای حل‌ نشده ساخته می‌شود که در یک جزیره دورافتاده در گالاپاگوس اتفاق افتاده است.

 

 

منبع: ComingSoon

 

 

 
بیشتر بخوانید :
فیلم جدیدی به نام Bomb

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: