فروش هفتگی ایکس باکس سری در ژاپن از پلی‌‌استیشن ۵ پیشی گرفته است

طی هفته گذشته کنسول ایکس باکس سریز در فروش بالایی در کشور ژاپن داشته است و برای چهارمین بار طی یک اتفاق نادر، توانسته از پلی استیشن ۵ در این کشور پیشی بگیرد.

طبق گزارشات فامیتسو در هفته گذشته ۲۹۰۳ دستگاه ایکس باکس سری ایکس و ۳۹۸ دستگاه ایکس باکس سری اس در کشور ژاپن به فروش رسیده است. در مقابل بازیکنان این کشور ۲۷۱۷ دستگاه پلی استیشن ۵ استاندارد و ۲۱۶ دستگاه پلی استیشن ۵ دیجیتال خریداری کرده‌اند تا ایکس باکس برای چهارمین بار فروش بیشتری از کنسول سونی را تجربه کند.

باید توجه داشت که فروش بیشتر کنسول نسل نهمی مایکروسافت در دفعات قبل به خاطر کمبود پلی استیشن ۵ در بازار بوده است. در زمستان سال قبل جیم رایان اعلام کرده بود که دیگر با کمبود کنسول در بازار طرف نخواهیم شد اما در حال حاضر بازار منتظر عرضه پلی استیشن ۵ اسلیم است. از آنجایی که قرار است ورژن جدید پلی‌‌‌‌استیشن ۵ جایگزین مدل اصلی شود، کمپانی سونی هیچگونه کنسول جدیدی به فروشگاه‌ها ارسال نمی‌کند. این موضوع به مایکروسافت کمک کرده تا برای چهارمین بار کنسول این شرکت در نسل نهم فروش بیشتری نسبت به پلی‌استیشن سونی را تجربه کند، اما این شرکت همچنان نتوانسته است سهم قابل توجهی از بازار را در اختیار بگیرد. 

قابل توجه است که در هفته گذشته کنسول نینتندو سوییچ هم توانست بیش از ۶۶ هزار دستگاه فروش داشته باشد و با اختلاف بالاتر از رقبای خود قرار بگیرد و پرفروش‌ترین کنسول هفته پیش ژاپن شود.

 

 

منبع: VGC

 

 

 
بیشتر بخوانید :
شخصیت‌های بسته‌الحاقی بازی تکن ۸ افشا شدند

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: