تاریخ عرضه ریمیک بازی سایلنت هیل ۲ لو رفت

ریمیک بازی سایلنت هیل ۲ (Silent Hill 2) هم‌اکنون برای پیش خرید در دسترس قرار گرفته است و به نظر می‌آید که یک وب سایت به اشتباه تاریخ عرضه آن را لو داده است. 

ریمیک Silent Hill 2 یکی از مورد انتظارترین بازی های ترسناک سال آینده به حساب می‌آید که احتمالا در بهار به بازار عرضه خواهد شد. شایعات به این اشاره داشتند که ریمیک Silent Hill 2 در فاز پایانی توسعه قرار دارد و اکنون سایت PCGameBenchmark اعلام کرده که این بازی در تاریخ ۲۱ مارچ ۲۰۲۴ (۲ فروردین ۱۴۰۳) به بازار عرضه خواهد شد.

روز گذشته نیز یک خبر عجیب و مهم از این بازی منتشر شد و به نظر می‌رسد که استودیو Bloober Team قصد درد محتوای داستانی بیشتری به ریمیک سایلنت هیل ۲ اضافه کند. استودیو سازنده قصد دارد به داستان گذشته شخصیت کله هرمی بپردازد و حتی بازیکنان توانایی این را خواهند داشت که در این بخش او را کنترل کنند. 

اکنون که پخش سریال تعاملی Silent Hill: Ascension آغاز شده و تاریخ انتشار بازسازی Silent Hill 2 نیز لو رفته، باید منتظر بمانیم تا کونامی جزئیات بیشتری از دیگر پروژه‌های این فرانچایز منتشر کند.

طبق اطلاعات منتشر شده حداقل ۲ بازی دیگر از این سری در دست ساخت قرار دارد که یکی Silent Hill Townfall (از استودیو نوکد) و دیگری Silent Hill F (یک دنباله با داستانی جدید) هستند.

بازی Silent Hill 2 برای پلی استیشن ۵ و پی‌سی در دست توسعه است و احتمالا در  تاریخ ۲۱ مارچ ۲۰۲۴ (۲ فروردین ۱۴۰۳) عرضه خواهد شد.

 

 

منبع: insider-gaming

 

 

 
بیشتر بخوانید :
سونی عقب نشینی کرد؛ امکان تجربه بازی Ghost of Tsushima برای کاربران PC فراهم شد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: