مشخص شدن زمان اکران فیلم Highlander

سرانجام تاریخ اکرانی برای ریبوت فیلم Highlander با بازی هنری کویل در نقش اصلی مشخص شده است.

بعد از کش و قوس‌های فراوان تاریخ اکرانی برای ریبوت فیلم «کوه‌نشین» با نقش‌آفرینی هنری کویل در نقش اصلی اعلام شده است.

چاد استاهلسکی، کارگردان فرنچایز John Wick، سکان کارگردانی و توسعه این ریبوت از فیلم «کوه‌نشین» محصول سال ۱۹۸۶ میلادی را برعهده دارد. او از سال ۲۰۱۶ به دنبال ساخت این پروژه است و از سال ۲۰۲۱ میلادی نیز نام هنری کویل برای ایفای نقش اصلی داستان به گوش می‌رسد.

با این حال، مشغول بودن چاد استاهلسکی با فیلم‌های «جان ویک» و همچنین برنامه کاری شلوغ هنری کویل با سریال The Witcher و دیگر پروژه‌ها باعث شده است تا توسعه این اثر روند بسیار کندی داشته باشد. با این حال، در ماه اکتبر سال جاری میلادی کمپانی لاینزگیت حق ساخت این فیلم را به دست آورد و حضور هنری کویل در نقش کانر مک‌لئو به صورت رسمی تأیید شد.

مدیر بخش فیلم کمپانی لاینزگیت یعنی جو دریک در جلسه‌ای در داخل این شرکت آشکار کرده است که آن‌ها تاریخی در سال ۲۰۲۶ میلادی را برای اکران فیلم «کوه‌نشین» در نظر گرفته است. با این وجود، در این جلسه به صورت دقیق مشخص نشده است که چه تاریخی در سال ۲۰۲۶ میلادی برای اکران این فیلم در نظر گرفته شده است.

قابل ذکر است که به احتمال فراوان فیلمبرداری فیلم «کوه‌نشین» از سال ۲۰۲۴ میلادی شروع شود، فیلمی که فیلم‌نامه آن را مایکل فینچ، نویسنده فیلم John Wick: Chapter 4 نوشته است. همچنین قابل ذکر است که بودجه ۱۰۰ میلیون دلاری برای ساخت این اثر در نظر گرفته شده است.

 

 

منبع: گیماتک

 

 

 
بیشتر بخوانید :
آپدیت بعدی Forza Motorsport تا دو روز دیگر منتشر خواهد شد: اضافه شدن پیست جدید

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: