Unreal Engine 5 دنباله سایبرپانک را با چالش‌های مختلفی روبرو کرده است

اخیرا طراح مراحل استودیوی سی‌دی پراجکت رد یعنی پاول ساسکو، درباره کار با موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۵ صحبت‌هایی کرده است.

همانطور که می‌دانید، موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۵ یکی از قوی‌ترین موتورهای بازی‌سازی دهه اخیر محسوب می‌شود. آنریل انجین ۵ در آخرین به‌روزرسانی‌های خود یک آپدیت گرافیکی جدید دریافت کرده است که قدرت پردازش گرافیک این موتور بازی سازی را بهبود بخشیده.

با منتشر شدن آخرین به‌روزرسانی بازی Cyberpunk 2077 و بسته الحاقی Phantom Liberty، اکنون تیم توسعه سی‌دی پراجکت رد روی دنباله این اثر متمرکز شده است که فعلا با نام پروژه Orion شناخته می‌شود. البته هنوز پنجره انتشاری برای این بازی مشخص نشده، و پروژه در حال حاضر در مرحله طراحی مفهومی قرار دارد. آنطور که اعلام شده این بازی با استفاده از موتور آنریل انجین ۵ توسعه پیدا می‌کند.

اخیرا در مصاحبه‌ای با The Neon Arcade، پاول ساسکو، طراح اصلی مراحل استودیوی سی‌دی پراجکت رد نظر خود را درباره کار با آنریل انجین ۵ اعلام کرده است. وی اظهار داشت که تیم آن‌ها زمان زیادی است که روی این موتور بازی‌سازی کار می‌کند.

او در این رابطه گفت:

«کارهای بسیاری وجود دارند که باید به‌طور خاص با مجموعه ابزار جدید انجام شوند، زیرا می‌توانم بگویم که موارد خاصی وجود دارند که موتور قبلی ما، رد انجین به شکل اختصاصی برای آن‌ها طراحی شده بود. بنابراین ما باید اطمینان حاصل کنیم که همه این موارد به درستی ساخته شده‌اند تا بتوانیم بازی‌ها را دقیقاً به همان شکلی که می‌خواهیم، توسعه دهیم. پس کار در اینجا فعلا ادامه دارد.»

 

اگرچه که ساسکو جزئیات واضحی ارائه نکرده است، اما گفت:

«احتمالاً مزیت‌های آنریل به‌طور کامل آشکار هستند.»

به علاوه در مورد همکاری با اپیک گیمز، سازنده آنریل انجین، ساسکو گفت که این کار چالش‌برانگیز خواهد بود، ولی همچنین یک فرصت برای انجام کاری شگفت‌انگیز محسوب می‌شود. او در ادامه اظهار داشت:

«کار کردن با اپیک یک مورد کاملاً جدید برای ماست، این یک چالش است، اما همچنین یک افتخار است. این شرکت یک استودیوی بزرگ است و آن‌ها دارای تعداد زیادی مهندس فوق‌العاده با تجربه هستند. بنابراین، این موضوعی است که ما هم می‌توانیم از آن یاد بگیریم.»

 «من به چالش به‌عنوان یک دشواری نگاه نمی‌کنم، بلکه بیشتر آن را یک فرصت می‌دانم و فضای زیادی برای انجام کاری واقعاً شگفت‌انگیز می‌بینم، بنابراین با اشتیاق به آن نگاه می‌کنم، اما در این زمینه کار زیادی برای انجام وجود دارد.»

 

 Cyberpunk 2077 برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و پی‌سی منتشر شده است. همچنین به‌روزرسانی شماره ۲.۰ این بازی و همچنین بسته الحاقی Phantom Liberty تنها در دسترس کاربران رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل نهمی قرار گرفته است.

 

 

منبع: GamingBolt

 

 
بیشتر بخوانید :
کارگردان Cyberpunk 2077 از طرفداران تشکر کرد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: