بازی Half-Life رکوردها را شکست

در روزهای اخیر و بعد از انتشار آپدیت بزرگ سالگرد ۲۵ سالگی انتشار بازی Half-Life، تعداد بازیکنانی که به تجربه این اثر سال ۱۹۹۸ پرداخته‌اند به رکورد جدیدی رسیده است. در واقع اثر ولو رکوردها را بار دیگر جابجا کرد.

بازی Half-Life برای مدت زمان کوتاهی رایگان است و شرکت ولو به‌روزرسانی عظیم ۲۵امین سالگرد انتشار این محصول شوتر اول شخص نمادینش را منتشر کرد، امروز شاهد افزایش چشمگیر بازیکنان در خصوص تجربه این بازی بوده‌ایم.

در بین محتواهای بازسازی‌ شده، نقشه‌های چندنفره کاملاً جدید و حتی یک مستند یک ساعته در خصوص جشن سالگرد انتشار، Half-Life نشان می‌دهد که به خوبی و واقعاً بازگشته است.

این بازی تیراندازی اول شخص استودیوی ولو یک بازی کلاسیک واقعی است. Half-Life در سال 1998 به طرز شگفت‌آوری منتشر شد. تعداد افرادی که به سالن های Black Mesa هجوم آورده‌اند، این گفته‌ها را ثابت می‌کند.

در طول دهه گذشته، Half-Life معمولا میزبان حدود 500 بازیکن همزمان در پلتفرم استیم بوده است. اما با به‌روزرسانی بیست و پنجمین سالگرد انتشار، ما شاهد اوج جدیدی در تاریخ این بازی (حداقل طبق آمار SteamDB) با حدود حضور ۳۱ هزار بازیکن همزمان بوده‌ایم.

 

 

منبع: PCGamesN

 

 

 
بیشتر بخوانید :
سیستم مورد نیاز برای اجرای Granblue Fantasy: Relink مشخص شد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: