Hogwarts Legacy برای بار دیگر در جایگاه نخست جدول فروش هفتگی بریتانیا قرار گرفته است

Gfk (به وسیله GamesIndustry) آخرین آمار فروش فیزیکی هفتگی برای بریتانیا را منتشر کرده است که بر اساس آن بازی Hogwarts Legacy به لطف ترکیبی از عرضه نسخه نینتندو سوییچ و تخفیف‌های جمعه سیاه، پرفروش‌ترین بازی منطقه در هفته گذشته بود.

طبق گفته کریستوفر درینگ، بازی نقش‌آفرینی جهان باز از سومین عرضه فیزیکی بزرگ سال ۲۰۲۳ برای یک عنوان سوییچ در بریتانیا لذت برده است، پایین‌تر از The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom و Super Mario Bros. Wonder.

این بدان معناست که Call of Duty: Modern Warfare 3 که هفته گذشته در صدر جدول قرار داشت، به رتبه دوم سقوط کرده است. افت فروش ۴۱ درصدی داشته و یکی از تنها دو بازی در ۴۰ عنوان برتر این هفته (در کنار RoboCop: Rogue City) است که شاهد کاهش فروش هفته به هفته بود.

طبق اطالاعات منتشر شده، بازی Super Mario RPG در جایگاه ششم قرار گرفته است و طبق گفته درینگ، فروش فیزیکی آن ۱۰ درصد کمتر از آن چیزی است که Paper Mario: The Origami King پس از عرضه در سال ۲۰۲۰ موفق شد کسب کند.

قابل توجه است که تعدادی از بازی‌ها به لطف تخفیف‌های جمعه سیاه از افزایش فروش بهرمند شده‌اند، از جمله EA Sports FC 24 (افزایش ۱۱۵ درصدی) و Assassin’s Creed Mirage (افزایش ۱۶۵ درصدی).

به غیر از ۱۰ عنوان پرفروش هفته، عناوینی مانند Final Fantasy 16، Resident Evil 4، The Last of Us Part 1، و Marvel’s Spider-Man: Miles Morales نیز پس از کاهش قیمت، فروش خود را افزایش دادند.

می توانید ۱۰ بازی پرفروش هفته منتهی به ۱۸ نوامبر را در جدول زیر مشاهده کنید:

رتبه عنوان
1. Hogwarts Legacy
2. Call of Duty: Modern Warfare 3
3. EA Sports FC 24
4. Marvel’s Spider-Man 2
5. Super Mario Bros. Wonder
6. Super Mario RPG
7. Bluey: The Video Game
8. Assassin’s Creed Mirage
9. Nintendo Switch Sports
10. Mortal Kombat 1

 

 

منبع: GamingBolt

 

 

 
بیشتر بخوانید :
رابطه نینتندو و مایکروسافت خوب است

اشتراک گذاری:

One thought on “Hogwarts Legacy برای بار دیگر در جایگاه نخست جدول فروش هفتگی بریتانیا قرار گرفته است”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: