مراحل The Last of Us Part 2 Remastered مشخص شد

اخیرا جزییات جدیدی در مورد The Last of Us Part 2 Remastered ، فاش شده است.

قرار است عنوان The Last of Us Part 2 Remastered در ۱۹ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۹ دی) برای کنسول نسل نهمی  پلی‌استیشن ۵ منتشر شود، این عنوان شامل Lost Levels می‌شود، سکانس‌های قابل بازی که قبلا از بازی کات شده بودند و همچنین یک حالت بقای روگ‌لایک به نام No Return.

جزئیات جدید در مورد هر دو ویژگی در صفحه محصول جدید در وب‌سایت پلی استیشن تایید شده است. Lost Levels به شما اجازه خواهد داد، نسخه‌های اولیه سه مرحله جدیدی را که در The Last of Us Part II اصلی دیده نشده‌اند را کشف کنید: Sewers، Jackson Party و Boar Hunt. هنگام تجربه، از ساعت‌ها نظرات توسعه‌دهندگان جدید درباره ساخت بازی لذت ببرید.

در حالت No Return به‌ عنوان مجموعه‌ای از شخصیت‌های قابل بازگشایی مختلف بازی خواهید کرد که برخی از آن‌ها هرگز در فرنچایز The Last of US قابل بازی نبودند و هر کدام دارای ویژگی‌های گیم‌پلی منحصربه‌فردی هستند. تنوع چالش‌ها شامل دشمنان مختلف و مکان‌های به یاد ماندنی از قسمت دوم است که همگی به نبردهای پرتنش باس‌ها ختم می‌شوند.

اصلاح‌کننده‌های منحصربه‌فرد گیم‌پلی می‌توانند چالش‌های جدید و غیرمنتظره‌ای را در حین مبارزه برای موفقیت – و زنده ماندن – در انواع مختلف مواجهه ارائه دهند. به عنوان شخصیت‌های مختلفی از جمله دینا، جسی، لِو، تامی و غیره بازی کنید و در حین پیشروی برای استفاده در حالت، قفل اسکین‌ها را باز کنید.

عنوان The Last of Us Part 2 Remastered در تاریخ ۲۹ دی ماه برای کنسول پلی استیشن ۵ عرضه خواهد شد همچنین قابل ذکر ات که پیش‌خریدها از ۵ دسامبر فعال می‌شوند.

 

 

منبع: VGC
 

 
بیشتر بخوانید :
فیل اسپنسر درمورد دلایل انتشار بازی Indiana Jones برروی PS5 صحبت کرده است

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: