به‌روزرسانی جدید Rainbow Six Siege با تاخیر منتشر خواهد شد

آنطور که یوبیسافت اعلام کرده است برای اطمینان از کیفیت آپدیت Deep Freeze به تست‌های بیشتری نیاز دارد و به همین دلیل تاریخ آغاز این عملیات را عقب انداخته است. در حال حاضر تاریخ آغاز فصل چهارم از سال ۸ بازی Rainbow Six Siege مشخص نیست، اما بدون شک یک لانچ بدون مشکل ارزش صبر کردن را دارد. 

ظاهرا استودیو توسعه دهنده در ساخت آپدیت جدید Rainbow Six Siege با مشکل جدی روبه رو شده است و به همین خاطر بیانیه‌ یوبیسافت بسیار مبهم و گنگ می‌باشد. عملیات Deep Freeze قرار است اپراتور جدید Tubarão را به بازی Rainbow Six Siege اضافه کند که یک سرباز پرتغالی با قوی‌ترین قابلیت‌های دفاعی است.

حتما می‌دانید که نقشه جدید بازی Lair نام دارد که یک پایگاه زیرزمینی پنهان در غاری که دارای چهار مکان بمب و نقاط بسیار تنگ است و به یک کابوس برای مدافعان تبدیل می‌شود. استودیو سازنده روی محتوای زیادی برای این آپدیت کار می‌کند و ممکن است تنها مشکل حجم زیاد کاری بود، از این رو احتمالا در آینده نزدیک تاریخ عرضه جدید عملیات Deep Freeze مشخص می‌شود. 

بازی Rainbow Six Siege در حال حاضر روی پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و پی‌سی در دسترس قرار دارد.

 

 

منبع: insider-gaming
 

 
بیشتر بخوانید :
سازندگان Ori از بازی جدید خود با نام No Rest For The Wicked رونمایی کردند

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: